ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Call of Duty: Infinite Warfare به صورت رسمی معرفی شد

ساعتی پیش، کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی از بازی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی کرد که قرار است آبان ماه به بازار عرضه شود. انتظار می رفت که اکتیویژن و استودیوی Infinity Ward، معرفی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

ساعتی پیش، کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی از بازی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی کرد که قرار است آبان ماه به بازار عرضه شود. انتظار می رفت که اکتیویژن و استودیوی Infinity Ward، معرفی کامل بازی جدید را به همایش E3 2016 موکول کنند، اما کمپانی مورد بحث طی اقدامی غیرمنتظره، اطلاعاتی فراوان از بازی منتشر کرد و بخش های جذابی از گیم پلی را به نمایش درآورد.

همانطور که احتمالا حدس زده اید، Infinite Warfare به هیچ وجه دنباله روی داستان سه گانه Modern Warfare نیست و هویتی مستقل دارند. اما به هرحال بعد از عرضه بازی ضعیف Call of Duty: Ghosts از سوی اینفینی وارد در سال 2013، چندان دور از ذهن نبود که سازندگان بخواهند از تجربیات خود در توسعه سه گانه بی نظیر Modern Warfare استفاده کنند.

از چند ماه پیش، شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه وقایع نسخه بعدی Call of Duty، در فضا و خارج از زمین دنبال می شود. با معرفی Infinite Warfare می توان گفت که بخش اعظمی از شایعات حقیقت داشته اند اما داستان بازی، لزوما روی المان های فضایی متمرکز نیست و بخش های زیادی از گیم پلی هم مثل چند نسخه اخیر، در آینده ای دور دنبال می شود.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

طی لایواستریم نیم ساعته اکتیویژن، برخی از توسعه دهندگان بازی به صحبت درباره بازی پرداختن و توضیحات جامعی درباره Infinite Warfare ارائه دادند. به گفته تیلور کوروسکی، کارگردان بخش داستان سرایی بازی، جهان Infinite Warfare به منابع موجود در منظومه شمسی بستگی دارد. شخصیت های منفی بازی را گروهی فاشیست به نام Settlement Defence Force تشکیل داده اند که در تلاش هستند تا کنترل منابع منظومه شمسی را در اختیار خود بگیرند.

سازندگان بازی معتقدند که پس زمینه داستانی Infinite Warfare به آنها اجازه داده تا تجربیاتی در اختیار گیمر بگذارند که تا به امروز مشابه اش را در فرنچایز کال آو دیوتی ندیده ایم. بخش هایی از گیم پلی هم همانطور که اشاره شد در فضا می گذرد و این بدان معناست که گیمر می تواند تجربیاتی مانند مبارزه در محیطی با جاذبه صفر به دست آورد.

freshscreenscall_1750563b copy

مدیر استودیوی اینفینی وارد، Dave Stohl می گوید «پس زمینه داستانی Infinite Warfare، گیمر به سفری پر حماسی می برد و گیم پلی ای خلاقانه و تجربه ای جدید در اختیار طرفداران می گذارد. بازی قرار است بسیار سرگرم کننده باشد.» سازندگان همچنین تایید کرده اند که Infinite Warfare از بخش زامبی یا Zombie Mode نیز بهره مند خواهد بود اما برای اطلاع از جزییات آن باید اندکی بیشتر منتظر بمانیم.

یکی از شایعات هیجان انگیز چند وقت اخیر، شایعه ساخت نسخه Remaster بازی Call of Duty 4: Modern Warfare از سوی اینفینیتی وارد بود که خوشبختانه حقیقت دارد. سازندگان ضمن تایید ساخت این ورژن Remaster، گفته اند که باید منتظر عنوانی نسل هشتمی با رزولوشن و بافت های ارتقایافته، نورپردازی با دامنه داینامیک بالا، انیمیشن های بازسازی شده و صداگذاری بی نظیر باشیم. طرفداران می توانند یکبار دیگر به همراه کاپیتان پرایس و Soap تمام گیم پلی را به صورت دست نخورده تجربه نمایند.

CODMW_Remastered_Crew_Expendable_2_WM.0

ضمنا نسخه Remaster بازی Modern Warfare، از بخش چندنفره هم بهره می برد و گیمرها می توانند در 10 نقشه محبوب این بازی، به تجربه بخش آنلاین بپردازند. از جمله نقشه های موجود می توان به Crash ،Backlot و Crossfire اشاره کرد. سازندگان همچنین تاکید کرده اند که بخش چندنفره Infinite Warfare بسیار عظیم خواهد بود و از تجربیات استودیوی Treyarch، سازنده Call of Duty: Black Ops 3 برای توسعه این بخش استفاده شده است.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در قالب نسخه های مختلف به دست گیمرها خواهد رسید که طبیعتا هریک، قیمت گذاری متفاوتی با دیگری دارد. نسخه Legacy Edition، شامل بازی اصلی و نسخه بازسازی شده Modern Warfare بوده و 80 دلار قیمت دارد. نسخه Digital Deluxe نیزعلاوه بر همین محتویات، شامل سیزن پس بوده و 100 دلار قیمت خورده است. در نهایت دوست داران پک های گران قیمت هم می توانند با خرید Legacy Pro Edition به قیمت 120 دلار، در کنار دو بازی و سیزن پس، از استیل بوک، موسیقی متن رسمی بازی و آیتم های دیجیتالی بهره مند گردند.متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا امکان خرید Modern Warfare Remastered به صورت جداگانه وجود دارد یا خیر.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ 4 نوامبر (برابر با 4 آبان ماه) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در ادامه تصویری از بازی قابل مشاهده است.

freshscreenscall_1750533b copy freshscreenscall_1750543b copy freshscreenscall_1750553b copy freshscreenscall_1750573b copy

freshscreenscall_1750513b copy

freshscreenscall_1750523b copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • MRB
    MRB | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    عالیه امید وارم مثل بلک اپس 3 تر نزنه تو داستان و اینقدر جهش های بلند به آینده نکنه که خیلی خیالی بشه

  • ارمین
    ارمین | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    عجب گرافیکی واااو
    خخخ
    خداییدمشون گرم چی میسازن انصافا
    دلت نمیاد بازی کنی میخوای بشینی نکاه کنی مثل فیلم سینمایی

  • BVB
    BVB | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    لامصب شبیه فیلم سینماییه ?

  • Erfan
    Erfan | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فک کنم وقتشه لبتابم رو عوض کنم... دیگه گرافیک 2 گیگ 650m جواب اینا رو خوب نمیده

  • alireza
    alireza | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یه بهینه سازی عالی داشته باشه حال کنیم

مطالب پیشنهادی