ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت های منتخب فعال در حوزه بازی های رایانه ای تسهیلات میلیاردی دریافت می کنند

ظاهراً روز گذشته یک و نیم میلیارد تومان تسهیلاتی که قرار بود به شرکت های فعال در حوزه ی بازی های رایانه ای اختصاص یابد به تصویب رسیده است. به گزارش وبسایت وزارت ارتباطات و فناوری ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

ظاهراً روز گذشته یک و نیم میلیارد تومان تسهیلاتی که قرار بود به شرکت های فعال در حوزه ی بازی های رایانه ای اختصاص یابد به تصویب رسیده است. به گزارش وبسایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به نقل از دکتر صمیمی، مدیرکل توسعه ی فناوری نهاد مذکور، پس از تهیه و ابلاغ دستورالعمل این تسهیلات به شرکت های تولید کننده ی بازی های رایانه ای توسط وزارتخانه، کارگروه ویژه ای با محوریت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و نیز با شرکت خبرنگاران این حوزه، نمایندگان وزارتخانه و نماینده ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.

ظاهراً شیوه ی کار از این قرار بوده است که پیش از این محورهای اعطای این تسهیلات مشخص شده و طی فراخوانی در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفته بوده است. کارگروه مذکور نیز پس از بررسی و ارزیابی درخواست های دریافتی، ۱۲ شرکت را برای دریافت این تسهیلات معرفی کرده است.

در ادامه ی این خبر از قول مدیرکل توسعه ی فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نقل شده است که بعد از دریافت فهرستی از شرکت های منتخب، در جلسه ی روز گذشته ی کارگروه وجوه اداره شده به ریاست شخص وزیر ارتباطات، مبلغی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان به عنوان تسهیلات از طریق پست بانک ایران در اختیار شرکت های منتخب قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خخخخ.. چه بوخور بخوری بشه.... اینم دقیقا میره همونجا که پول جستجوگرهای بومی رفت... بتون قول میدم قبل از تصویب مشخص شده این 12 شرکت کدوم ها هستن .... به هر حال یه لوقهمه پوله مفته باهم میشینن تقصیم می کنن

  • رایموند
    رایموند | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خخخخ تسهیلات یک و نیم میلیاردی با سود خداتومن...خخخخ

مطالب پیشنهادی