ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر دیگری از Mi Max، فبلت غول پیکر شیائومی

بر کسی پوشیده نیست که تا یک هفته دیگر، شیائومی تصمیم دارد از تلفن هوشمند Mi Max پرده بردارد و در کنار آن، احتمالا نسل بعدی دستبند سلامتی خود با عنوان «Mi Band 2» را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

بر کسی پوشیده نیست که تا یک هفته دیگر، شیائومی تصمیم دارد از تلفن هوشمند Mi Max پرده بردارد و در کنار آن، احتمالا نسل بعدی دستبند سلامتی خود با عنوان «Mi Band 2» را نیز معرفی کند.

چند روز پیش، شیائومی یک تصویر از بخش فوقانی Mi Max منتشر کرد؛ تصویری که در آن، تلفن هوشمند یاد شده در جیب یک شلوار جای گرفته بود. حال تصویر دیگری از این موبایل منتشر شده که تمام بخش جلویی دستگاه را به نمایش می کشد و نکته قابل توجه، عدم وجود کلید فیزیکی هوم در ساختار دستگاه است.

Xiaomi-Max-leak_11

بر اساس آنچه در همین تصویر دیده می شود، می توان گفت که این دستگاه دست کم از کمربندی فلزی بهره می برد اما مشخص نیست که بخش پشتی آن از پلی کربنات ساخته خواهد شد یا باز هم فلزی است.

همانگونه که پیشتر هم در خبرها آمده بود، Mi Max یک فبلت غول پیکر بوده که به نمایشگری با اندازه ۶.۴ اینچی و رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده است. در این میان گفته شده که محصول مورد بحث دارای ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد بود در حالی که حافظه داخلی اش به ۱۶ گیگابایت می رسد. شیائومی تصمیم دارد از چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ که مجهز به پردازنده ای ۶ هسته ای و ۶۴ بیتی است، در این محصول استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی احمدی
    علی احمدی | ۷ اسفند ۱۳۹۵

    بهترین گوشی وفبلت دنیاست

  • afg
    afg | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اسنپ ۶۵۰ ۸ هسته ی نیست ۶ هسته ی ۲ هسته با کرتکس اي۷۲و۴هسته با کرتکس اي۵۳ هست.اسنپ ۶۵۲ ۸ هسته ي۴هسته کرتکس ای ۷۲و۴هسته کرتکس اي۵۳ .

  • new
    new | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    از اون زوز که اون فیلمرو گذاشتین که گوشیه شیائمی راحت خم شد از شیائومی نا امید شدم

مطالب پیشنهادی