ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مراسم رونمایی از بتلفیلد جدید؛ بتلفیلد 1 رسما معرفی شد [به اتمام رسید]

تنها یک ساعت تا آغاز مراسم رونمایی بتلفیلد بعدی توسط الکترونیک آرتز باقی مانده و همه بی صبرانه منتظر هستیم تا ببینیم قسمت بعدی بازی تیراندازی اول شخص محبوب دایس چه نام داشته، در چه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۳۰

تنها یک ساعت تا آغاز مراسم رونمایی بتلفیلد بعدی توسط الکترونیک آرتز باقی مانده و همه بی صبرانه منتظر هستیم تا ببینیم قسمت بعدی بازی تیراندازی اول شخص محبوب دایس چه نام داشته، در چه حال و هوایی قرار دارد و آیا می تواند انتظارات ما را بر آورده کند؟

در حال حاضر مراسمی شامل بررسی نظرات و واکنش های مردم در سال های گذشته و همینطور خاطره بازی با تاریخچه نسخه های قبلی بتلفیلد در حال پخش است (از اینجا تماشا کنید) و راس ساعت 00:30 بامداد بتلفیلد بعدی معرفی خواهد شد.

اما قبل از آن اخبار و اطلاعاتی از عنوان جدید دایس داریم که هیجان را برای مراسم امشب دوچندان کرده است.

یکی از اصلی ترین شایعاتی که در چند ماه گذشته پیرامون نسخه جدید بتلفیلد وجود داشت، بازگشت به دوران جنگ جهانی اول یا دوم بوده است. این خبر برخی از بازیکنان که طرفدار جنگ مدرن و وسایل نقلیه پیشرفته هستند ناراحت کرد و در سوی مقابل طرفداران جنگ جهانی را به وجد آورد.

با گذشت زمان در ماه های گذشته، اخبارها و شایعات بیشتری به گوش می رسید که همگی بر صحت این مدعا می افزودند. از جمله بازتاب خبر سازنده اصلی بازی Battalion 1944 که با پستی در توئیتر شخصی اش به ستایش بتلفیلد بعدی پرداخته بود؛ و تصاویری مرموز که چند هفته پیش از باکس آرت بازی منتشر شد و پسوند 1944 را برای بتلفیلد بعدی انتخاب کرده بود.

اما حالا که به نزدیک ترین زمان ممکن به رونمایی رسمی دستاورد جدید دایس رسیده ایم، اخبار و تصاویر بسیار بیشتری (در چند ساعت گذشته) از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی فاش شده است. مهم ترین آنها دو تصویر مشابه از دو منبع متفاوت است که به اینترنت درز کرده و تاکید دیگری بر حال و هوای جنگ جهانی نسخه جدید بتلفیلد بودند.

bf1a

اولین تصاویر در واقع توسط مایکروسافت از طریق فروشگاه اکس باکس وان (به اشتباه) لو رفت؛ عکس بتلفیلد بعدی در بخش Trending داشبورد اکس باکس وان تنها برای چند لحظه به نمایش در آمد و کاربران هوشیار و سریع لایو عکس این گاف را گرفته و به سرعت در سطح اینترنت پخش کردند.

این عکس که شمایلی آشنا همچون کاور آرت نسخه های قبلی بتلفیلد داشته، سربازی را نشان می دهد که اسلحه Mauser (پیستول قدیمی که در جریان جنگ جهانی اول استفاده می شد) و همینطور یک گرز وحشتناک (که الان فقط در موزه ها وجود دارد) در دست دارد. سبک لباس و کتی که سرباز کچل ما بر تن دارد نیز کاملا فضای جنگ جهانی اول را نشان می دهد.

بعد از آن نیز تصاویر دیگری اما با ظاهری مشابه توسط کاربری ناشناخته در سایت Reddit از نسخه جدید بتلفیلد فاش شد. در این عکس با کمال تعجب می بینیم که نام عنوان جدید دایس Battlefield 1 است. (هرچند که هیچ گاه بتلفیلد 1 نداشتیم، اما انتخاب چنین اسمی کمی دور از انتظار بود).

این تصاویر نمایان گر نسخه فیزیکی و کاتالوگ های بازی بوده که روی جزئیاتش می توان تاریخ عرضه 18 اکتبر (27 مهر) را مشاهده کرد. علاوه بر آن دریافت رایگان پک Hellfighter (که نام یکی از عملیات های نیروهای پیاده نظام ارتش امریکا در دوران جنگ جهانی اول بوده است) برای تشویق به پیش خرید بازی دیده می شود.

bf1b

به نظر می رسد بعد از مقاومت های زیادی که سازندگان در زمینه لو نرفتن اطلاعات بازی جدیدشان کردند، همه چیز چند ساعت قبل از مراسم اصلی فاش شد. حال باید منتظر بمانیم تا از میزان صحت این اخبار و تصاویر با خبر شده و احتمالا تریلری از بتلفیلد جدید تماشا کنیم.

به روز رسانی اول - برگزاری کنفرانس با حضور مدیران

مراسم رونمایی از بتلفیلد جدید به صورت کنفرانسی در مقر اصلی کمپانی دایس و حضور چند تن از مدیران ارشد این شرکت و الکترونیک آرتز آغاز شده است. در این مراسم قرار است آینده عنوان بتلفیلد به نمایش در بیاید.

در حال حاضر مدیران دایس در حال بررسی و نگاهی اجمالی به تاریخچه بتلفیلد هستند. آنها از سختی ها، شکست ها و موفقیت های این فرنچایز به عنوان هدایت کننده نام بتلفیلد یاد کرده و معتقدند عمر 14 ساله بتلفیلد بسیار پربار و بیاد ماندنی بوده است.

همینطور با ساخت موتور گرافیکی اختصاصی فراستبایت، تخریب پذیری های عظیم، استفاده از وسایل نقلیه نظامی گسترده و متنوع و محیط های بزرگ توانسته اند بتلفیلد را به نامی محبوب و جذاب تبدیل کنند.

به روز رسانی دوم - اولین تریلر از Battlefield 1 به نمایش درآمد

بالاخره انتظارات به پایان رسید و بعد از دست و پنجه نرم کردن با شایعات، بتلفیلد جدید را می شناسیم.

همانطور که در شایعات چند ساعت اخیر دیدیم، نام عنوان جدید تیراندازی اول شخص دایس Battlefield 1 است. تریلر پخش شده کاملا از محیط داخل بازی ضبط شده و فضای جنگ جهانی اول و نبردهای بسیار حساس و چالش برانگیز آن دوره را در محیط های متعددی از جهان به نمایش در میاورد.

نبردهای نزدیک و درگیری با وسایل قدیمی همچون گرز و شمشیر، اسب سواری، نبردهای هواپیماهای ملخی و تانک های قدیمی، تریلری بسیار جذاب و هیجان انگیز را شکل داده که پیشنهاد می کنیم حتما تماشا کنید:

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

به روز رسانی سوم - بزرگ تر از همیشه

از المان های مشهور و مشخص عنوان بتلفیلد وسعت آن است؛ چه از منظر جغرافیایی و چه از منظر تجهیزات. بتلفیلد 1 از آنجایی که جنگ جهانی را روایت می کند، بازیکنان را از غربی ترین نقاط جهان به شرقی ترین آن برده و نبردهای 64 نفره متفاوت و متنوعی را به ارمغان میاورد. همه این مناطق در خط داستانی و همینطور بخش چند نفره قابل بازی است.

علاوه بر آن وسایل نقلیه گسترده تر و کامل تر از همیشه خواهند بود و با در اختیار گذاشتن تانک، نفربر، هلیکوپتر، کشتی و قایق، هواپیما، اسب، و انواع اتومبیل، طیف وسیعی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. همچون گذشته اسلحه ها قابل شخصی سازی بوده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. از تفنگ های قدیمی و ماشین گان ها گرفته، تا شعله افکن و گرز و شمشیر. ماسک های گاز و لوازم جانبی زیادی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

large.img (1)

به روز رسانی چهارم - وعده ما 30 مهر

در انتهای مراسم رونمایی بتلفیلد جدید، تاریخ عرضه رسمی و پلتفرم های آن نیز مشخص شدند. بتلفیلد 1 در تاریخ 21 اکتبر (30 مهر) برای کنسول های اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد.

در ضمن کسانی که بازی را پیش خرید کنند از امکان تجربه بازی 3 روز جلوتر (27 مهر) بهره مند خواهند شد. اعضای شبکه EA Access و Origin Access نیز علاوه بر آن یک هفته زودتر به بتلفیلد 1 دسترسی خواهند داشت.

تنها چند ماه صبر کافی است تا بتوانید زمین، آسمان و آب را در کنار 63 بازیکن دیگر تسخیر کنید. اما آیا بازگشت به دوره جنگ جهانی اول درست بود؟ آیا بتلفیلد 1 می تواند موفقیت نسخه 4 را تکرار کند؟ آیا بتلفیلد بالاخره Call of Duty را (از نظر فروش) شکست خواهد داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

large.img (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من ترفدار کالافم و به شدت از بتلفیلد بدم می اومد.اما حالا که هردو شرکت نسخه جدید این دومجموعه را معرفی کردن قطعا امسال بتلفیل میخرم نه کال آف!!چون واقعا داشت حالم از این تخیلات مزخرفی که هرساله شرکته به کار میبردن به هم میخورد.بهترین تجربه بازی تفنگیمم مدال اف هانر پلی استیشن 2 بود اما الان قطعا جاش با بتلفیلد 1عوض میشه.

  • MRB gamer
    MRB gamer | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چه خوب باشه چه بد اونی که تو ایران بود خیلی زد ایران کار کرده بودن از اون وقت حالم ازشون بهم خورد اونایی هم که میگن هی ایکس باکس فلانه بدونید که نصف ps4هم نفروختید تازشم بازیاتون به ps4نمیخوره فعلا تو کف آنچارتد باشین تا بعد

    • خخخخخ
      خخخخخ | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

      عقده ای برو بجا این چرندیات سوادتو ببر بالا اون ضد هستش نه زد .

    • bad name
      bad name | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

      خب الان خوشحالی? چه ربطی به پست اینجا داشت ? ادمای مثل تو چرا منقرض نمیشه ?خوبه که نمیشه چون مایع دلخوشی ماس???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی