ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر پنل جلویی موتو اکس 4 به بیرون درز کرد؛ آیا این موبایل از نمایشگر نشکن بهره می برد؟

جدیدترین تصویر از نسل چهارم تلفن هوشمند موتو اکس نیز امروز به فضای مجازی راه یافت. همانطور که در عکس می بینید اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه هوم دستگاه تعبیه شده است و حالا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

جدیدترین تصویر از نسل چهارم تلفن هوشمند موتو اکس نیز امروز به فضای مجازی راه یافت. همانطور که در عکس می بینید اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه هوم دستگاه تعبیه شده است و حالا براساس جدیدترین شایعات، نمایشگر AMOLED این موبایل به لطف بهره مندی از تکنولوژی ShatterShield موتورولا در برابر ضربه مقاوم بوده و نشکن است.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما می دانید که این تکنولوژی پیشتر در موبایل DROID Turbo 2 این شرکت به کار گرفته شده بود.

روز گذشته نیز چندین تصویر تازه از یک محصول جدید در دست ساخت با برند موتورولا به دست آمده که تصور می شود به تلفن هوشمند موتو اکس 4 تعلق داشته باشند و البته عکس مربوط به دستگاهی با برند DROID که قرار است از طریق ورایزن عرضه گردد.

رندر موبایل دوم شباهت بسیار زیادی به تصاویر تلفن هوشمند موتو اکس 4 دارد و احتمالا بادیدن آن به یاد تصویر DROID MAXX 2 افتاده اید که سال گذشته در فضای مجازی منتشر گردید و بعدا مشخص شد که به تلفن هوشمند موتو اکس پلی موتورولا تعلق دارد که قرار شده توسط ورایزن عرضه گردد.

در پایان لازم است اضافه نماییم که تلفن های هوشمند موتو G4 پلاس و موتو جی قرار است در تاریخ 17 ماه می (28 اردیبهشت) در جریان یک رویداد رسانه ای متعلق به موتورولا معرفی شوند و برپایه برخی گمانه زنی ها موبایل موتو اکس 4 نیز روز سوم شهریور ماه از راه می رسد.

moca (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی