ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت تماشای تصاویر 360 درجه به فیسبوک اضافه خواهد شد

فیسبوک می گوید که به زودی قرار است قابلیت تماشای تصاویر 360 درجه را از طریق مرورگر وب به سایت خود اضافه کند و تماشای آن دقیقا به همانگونه خواهد بود که حالا ویدیوهای 360 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

فیسبوک می گوید که به زودی قرار است قابلیت تماشای تصاویر 360 درجه را از طریق مرورگر وب به سایت خود اضافه کند و تماشای آن دقیقا به همانگونه خواهد بود که حالا ویدیوهای 360 درجه را می بینیم. به راحتی می توان با ماوس روی تصویر کشید تا به جهات مختلف بچرخد.

این قابلیت، بخشی از تلاش های فیسبوک برای ارتقای جایگاه هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت و به طور کلی این تکنولوژی در میان مردم و تولید کنندگان محتوا است. مردم حالا با Gear VR و آکیلس ریفت می توانند ویدیوهای 360 درجه را خیلی جذاب تر تماشا کنند و اگر تصاویر هم به چنین شکلی قابل مشاهده باشند چه بهتر خواهد بود. هر دو دستگاه نام برده به زودی قادر خواهند بود این تصاویر 360 درجه را از طریق فیسبوک به نمایش بگذارند.

در حالی که ویدیوهای 360 درجه از سپتامبر سال گذشته در دسترس بودند، اما هنوز زمان زیادی باقی مانده تا مردم به حضور آن ها عادت کرده و استفاده درستی از آن ببرند. اما تولید تصاویر 360 درجه به مراتب هزینه کمتری می طلبد و هر کسی می تواند تولید کننده چنین محتوایی باشد.

بنابراین به زودی شاهد خواهیم بود که مردم تصاویر پانورامای گرفته شده توسط تلفن همراه را روی فیسبوک خود آپلود می کنند.

در طی کنفرانس سالانه توسعه دهندگان F8، این کمپانی از نقشه ساخت Facebook Surround 360 هم پرده برداشت که ترکیبی از 17 دوربین در یک بدنه است. فیسبوک امید دارد تا توسعه دهندگان شخص ثالث سخت افزار نیز در پروسه ساخت Facebook Surround 360 مشارکت کرده و آن را به زودی بسازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • king
    king | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فیس بوک که تو ایران فیلتره....این خبر ها بدرد ما نمیخوره

مطالب پیشنهادی