ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا سال آینده دو تلفن هوشمند منعطف را معرفی می کند

براساس گزارشی که اخیرا توسط بلومبرگ منتشر شده، سامسونگ احتمالا سال آینده دو اسمارت فون با نمایشگرهای منعطف OLED معرفی می کند. گفته می شود یکی از این مدل ها قادر است از وسط به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

براساس گزارشی که اخیرا توسط بلومبرگ منتشر شده، سامسونگ احتمالا سال آینده دو اسمارت فون با نمایشگرهای منعطف OLED معرفی می کند. گفته می شود یکی از این مدل ها قادر است از وسط به دو نیم تا شود و دیگر هم یک نمایشگر 5 اینچی دارد که بعد از باز شدن به یک پنل هشت اینچی هم اندازه با تبلت تبدیل می شود.

پیش بینی شده که این موبایل ها حداکثر در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی شوند که قرار است ماه فوریه سال آینده در بارسلون اسپانیا برگزار گردد.

بلومبرگ همچنین گزارشات دیگری را منتشر کرده که نشان می دهند، شماره نسخه مدل آتی گلکسی نوت احتمالا یک رقم جهش خواهد داشت و برای آنکه همخوانی لازم با سری موبایل های خانواده گلکسی اس را پیدا کند، با نام نوت 7 عرضه می گردد.

با این همه، آنطور که در خبرها آمده، موبایل های منعطف سامسونگ با نام گلکسی اس عرضه نمی شوند و در مقابل، از این طرح با عنوان ولی (Valley) یاد شده که اگر خاطرتان باشد سامسونگ این نام را حدودا یک سال قبل معرفی کرد. این را هم اضافه نماییم که شرکت کره ای در جریان رویدادی با عنوان SID Display Week که ماه قبل در سانفرانسیسکو برگزار گردید، از یک نمایشگر OLED رول شونده نیز پرده برداشت.

کارشناسان باور دارند که رونمایی از این موبایل ها می تواند جایگاه سامسونگ را در رویارویی با اپل تقویت کند که گفته شده سال آینده آیفون جدید را همراه با نمایشگر «بدون حاشیه» و پنل OLED معرفی خواهد نمود. آیفونی که امسال از سوی شرکت ساکن کوپرتینو معرفی خواهد شد طبق انتظارات شباهت زیادی به مدل 6 و 6 اس خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی