ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در تریلر بازی Vampyr، به استقبال خشونت در لندن قرن بیستم بروید [تماشا کنید]

چندی پیش بود که استودیوی سازنده بازی اپیزودیک Life is Strange، یعنی Dontnod از بازی جدید خود به نام Vampyr رونمایی کرد. Vampyr قرار است یک بازی نقش آفرینی باشد که وقایع آن در لندن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

چندی پیش بود که استودیوی سازنده بازی اپیزودیک Life is Strange، یعنی Dontnod از بازی جدید خود به نام Vampyr رونمایی کرد. Vampyr قرار است یک بازی نقش آفرینی باشد که وقایع آن در لندن قرن بیستم دنبال می شود و گیمر باید در نقش یک خون آشام، میان انتخاب های خیر و شر تصمیم گیری کند.

Dontnod ظاهرا تصمیم داشته تریلری از گیم پلی بازی را طی نمایشگاه E3 2016 منتشر کند که خوشبختانه یا متاسفانه، تریلر مورد اشاره زودتر از موعد لو رفته و در دسترس قرار گرفته است. شخصیت اصلی بازی که جاناتان رِید (Jonathan Reid) نام دارد، یک دکتر و خون آشام است که که طی تریلر کوتاه Vampyr، توضیحاتی درباره داستان بازی ارائه می کند.

داستان بازی کاملا بر این اساس شکل گرفته که جاناتان از تمایل خود به آشامیدن خون مردم راضی نیست اما نمی تواند عطش سیری ناپذیر خود را کنترل نماید. بنابراین گیمر باید به دنبال افرادی باشد که لیاقت مردن را دارند و از خون آنها برای سیراب کردن جاناتان استفاده نماید. در تریلر پیش رو، می بینیم که گروهی از شکارچیان به دنبال وی هستند و او باید با استفاده از سلاح های مختلف و نیز قدرت های ماورا الطبیعه اش، با آنها مقابله کند.

گیم پلی بازی به تبع همین داستان، بر مبنای انتخاب های گوناگون شکل گرفته و Dontnod می گوید که از تجربه خود در ساخت بازی های Life is Strange و Remember، نهایت استفاده را در گیم پلی Vampyr برده است. ضمناً گذشته از این، مبارزات تن به تن و سلاح های گرم هم در بازی وجود دارند و از آنها می تاون برای پیشرفت استفاده نمود.

بازی Vampyr که با موتو آنریل 4 توسعه می یابد، در تاریخ نامعلومی از سال 2017 روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. تریلر لو رفته از بازی نیز در پایین قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی