ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سریع ترین حافظه 256 گیگابایتی دنیا سندیسک
تکنولوژی

تولید سریع ترین حافظه 256 گیگابایتی microSD دنیا توسط سندیسک

کمپانی سندیسک (SanDisk) به تازگی اقدام به تولید یک حافظه 256 گیگابایتی از نوع microSD کرده است که طبق ادعای «وسترن دیجیتال» (مالک سندیسک) سریع ترین حافظه microSD دنیا با این ظرفیت به شمار می رود. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

کمپانی سندیسک (SanDisk) به تازگی اقدام به تولید یک حافظه 256 گیگابایتی از نوع microSD کرده است که طبق ادعای «وسترن دیجیتال» (مالک سندیسک) سریع ترین حافظه microSD دنیا با این ظرفیت به شمار می رود.

سرعت خواندن اطلاعات در Extreme microSDXC UHS-I برابر با 100 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن نیز برابر با 90 مگابایت در ثانیه است. با چنین سرعتی می توان یک فیلم سینمایی HD را در کمتر از 45 ثانیه کپی کرد. به نظر می آید بیشترین کاربرد این حافظه کوچک برای ثبت ویدیوهای 4K (حدود 14 ساعت) در تلفن های هوشمند، اکشن کم ها یا پهپادها باشد.

سندیسک علاوه بر این محصول، یک کارت حافظه 256 گیگابایتی microSD دیگر نیز رونمایی کرده که سرعت انتقال در آن کمی کمتر از Extreme microSDXC UHS-I و برابر با 95 مگابایت در ثانیه در هنگام خواندن است.

هر دوی این مموری ها در مقابل آب، شوک حرارتی، ضربه و اشعه x مقاوم هستند و قرار است از مرداد ماه با قیمت های 199.99 و 149.99 دلار روانه بازار شوند.

تنها رقیب جدی این حافظه منحصر به فرد محصولی از کمپانی کره ای سامسونگ است که 249.99 دلار قیمت داشته و از لحاظ سرعت انتقال دیتا پشت سر Extreme microSDXC سندیسک قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی