ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Mars: Mars؛ مریخی ها

عنوان Alto's Adventure را تاکنون تجربه کرده اید؟ شاید خیلی ها به خاطر گرافیک هنری، شیفته این شاهکار شده باشند ولی اگر از زاویه دیگری به بازی نگاه کنیم، میبینیم سادگی المان های موجود هم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

عنوان Alto's Adventure را تاکنون تجربه کرده اید؟ شاید خیلی ها به خاطر گرافیک هنری، شیفته این شاهکار شده باشند ولی اگر از زاویه دیگری به بازی نگاه کنیم، میبینیم سادگی المان های موجود هم بی تاثیر نبوده اند. این که بدون هیچگونه پیچیدگی بتوانید تجربه ای چشم نواز داشته باشید، واقعا آرامش بخش است. مشابه Alto's Adventure تاکنون زیاد دیده ایم.

از Abyssrium بگیرید که ما را به سفری فراموش نشدنی به هزاران فرسنگ زیر دریا می فرستاد تا Polyforge که نشان داد تجربه ای اتمسفریک از آهنگری هم می تواند به انسان آرامش هدیه بدهد. Mars: Mars را می توانیم یکی از جذاب ترین بازی هایی دو بعدی بنامیم که با گیم پلی ساده خود و محیط چشم نوازش توانسته بازیکن های زیادی را معتاد خود کند. با ما و معرفی این عنوان همراه باشید.

Mars-Mars
فکر نکنید بازی بسیار ساده است. به واسطه چالش های موجود روی سختی این عنوان را هم می بینید.

Mars: Mars به بازیکن نقش فضانوردی می دهد. همان طور که بالاتر گفتیم، مکانیزم های گیم پلی ساخته Pomelo Games بسیار ساده هستند. کاراکترهای Mars: Mars باید بتوانند با استفاده از وسیله خود که بیشتر به یک جت پک شباهت دارد، مسیری از سیاره را طی کنند. طبیعتا برای این کار، نیازمند سوخت مورد نیاز خواهید بود.

اینجاست که ایستگاه های سوخت دهی وارد می شوند. تقریبا تمام گیم پلی Mars: Mars همین روند را پیش می گیرد؛ باید پیش از اتمام سوخت خود به ایستگاه بعدی رسیده و با دریافت انرژی، سعی کنید مسیری بیشتری را بروید. برای کنترل بازی هم تنها به دو انگشت نیاز دارید؛ با لمس قسمت چپ اسمارت فون، فضانورد به به سمت راست پرواز کرده و با قرینه همین حرکت هم می توانید به چپ بروید.

Mars-Mars-mobile game
شنیدن صدای محیط هنگام عبور از چنین مناطق زیبایی احساس جالبی به بازیکن می دهد. همچنین با وجود این که بعضی ایستگاه ها فاصله کمی از یکدیگر دارند، اما برای رسیدن به آن ها چندین بار شکست خواهید خورد.

این نکته را اضافه کنیم باید فرودی آرام به ایستگاه ها داشته باشید. این کار هم خیلی ساده است، هنگام فرود فضانورد هر دو سمت صفحه را با هم بگیرد تا سرعت او کاهش پیدا کند. خوشبختانه Mars: Mars روند بازی های رکوردی را طی نکرده است. اگر عناوین مشابه را انجام داده باشید، حتما می دانید بازیکن پس از شکست به ابتدا بازگشته و همان مسیری که رفته را باید تکرار کند.

Mars: Mars این گونه نیست و با باخت به آخرین ایستگاه می روید. همین المان توانسته تا تکرار محیط های موجود بعضی بازی ها را کاهش داده و تجربه ای جذاب تر به وجود بیاورد. جدا از این که منطقه های Mars: Mars بسیار زیبا بوده و با رنگ بندی دلنشین خود می توانند چشم های بازیکن را نوازش دهند. Mars: Mars یکی از بهترین عناوین امسال اسمارت فون هاست که با ترکیب درست «سختی» و «آسانی» تجربه ای لذت بخش را به ارمغان آورده است.

Mars: Mars

Mars: Mars

سازنده: Pomelo Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 76.5 / 44 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • فرشاد غلامی
    فرشاد غلامی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    اکثر لینک هایی که در گوگل پلی میزارید امکان دانلود در ایران رو نمیده ، راه حل چیه ؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

      سلام فرشاد جان. راه حل استفاده از «لینک کمکی» هست که قرار دادیم. سعی می کنیم برای تمامی بازی ها، لینک کمکی بذاریم تا دوستانی که به گوگل پلی دسترسی ندارند بتوانند عنوانی که می خواهند را دانلود کنند. موفق باشید.

      • فرشاد غلامی
        فرشاد غلامی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

        ممنون از لطفتون

  • shayankia
    shayankia | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    دمتون گرم.
    لطفا بازی REDDEN رو هم پیشنهاد و بررسی کنید،واقعا بازی زیبایی هست.

مطالب پیشنهادی