ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی Weatherman_bot؛ رباتی برای پیش بینی وضعیت آب و هوا در تلگرام

تا به حال شده بخواهید به مکانی سفر کرده و نیاز ضروری به دیدن وضعیت آب و هوای آن منطقه داشته باشید؟ امروزه آن قدر گجت ها و پلتفرم های دیجیتال به بلوغ رسیده اند که ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

تا به حال شده بخواهید به مکانی سفر کرده و نیاز ضروری به دیدن وضعیت آب و هوای آن منطقه داشته باشید؟ امروزه آن قدر گجت ها و پلتفرم های دیجیتال به بلوغ رسیده اند که پیش بینی وضعیت آب و هوا تنها یکی از ویژگی های کوچک آن ها به شمار می رود. اما برخی اوقات نیز ممکن است بر خلاف تصور به همین مورد پیش پا افتاده نیز دسترسی نداشته باشید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات weatherman_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به وسیله ی آن می توانید از وضعیت آب و هوایی منطقه ی خود به صورت کامل اطلاع پیدا کنید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی weatherman_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات باید روی start/ کلیک , برای نخستین بار زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

IMG_0076-w600

پس از آن لازم است نام شهر و یا موقعیت مکانی ای که می خواهید از وضعیت آب و هوایی آن مطلع شوید را به صورت لاتین وارد کنید. بلافاصله پس از وارد کردن نام موقعیت، ربات مکان شما را روی نقشه مشخص کرده و وضعیت آب و هوایی آن را به شما ارائه می دهد.

IMG_0078-w600

علاوه بر این ودرمن بات شامل دو گزینه ی کاربردی دیگر به نام Summary و Hourly نیز می شود. با انتخاب گزینه ی Hourly وضعیت ساعت به ساعت آب و هوایی همراه با جهت و سرعت وزش باد به شما ارائه می شود. در صورتی که به جمع بندی روزانه نیاز داشتید نیز کافیست روی گزینه ی Summary ضربه زده تا اطلاعاتی چون ساعت طلوع و غروب خورشید، میزان رطوبت هوا، جهت و سرعت وزش باد، فشار و وضعیت آب و هوایی صبح تا شب آن روز برای شما به نمایش در می آید.

IMG_0081-w600

ودر من می تواند وضعیت آب و هوا تا 5 روز آینده را برایتان پیش بینی کند. در بخش تنظیمات نیز می توانید علاوه بر تغییر زبان و موقعیت مکانی خود، از بین واحدهای سانتی گراد و فارنهایت یکی را به دلخواه انتخاب کنید و همچنین ساعاتی را در طول روز برای ارسال وضعیت آب و هوایی مشخص نمایید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف را معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alikh377
    alikh377 | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    @hushangGameBot رو هم معرفی کنید.در زمینه اطلاعات عمومی هست و می شه تو گروه با بقیه اعضا مسابقه داد.

  • milad007
    milad007 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    لطفا از این جور ربات ها بیشتر بذارید....

  • Soheil
    Soheil | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    :)خیلی عالیه اگر پیش‎بینیشون صحیح باشه واقعاً.

مطالب پیشنهادی