ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تدابیر ویژه مایکروسافت برای مقابله با ترول های فضای مجازی

اینترنت را می توان بی شک یکی از مهم ترین پیشرفت های تکنیکی چند سال اخیر خواند، اما این محیط همواره هم خوب نبوده و قطعا در کنار مزایای بی شمارش معایبی هم دارد. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اینترنت را می توان بی شک یکی از مهم ترین پیشرفت های تکنیکی چند سال اخیر خواند، اما این محیط همواره هم خوب نبوده و قطعا در کنار مزایای بی شمارش معایبی هم دارد.

این جهان مجازی بعضا به خانه ای برای ترول ها و تنفر طلب ها بدل می شود؛ مکانی که چه از مشاهیر و چه از مردمان عادی در آن آرامش ندارند و مرتبا هدف تهدیدات و هتاکی ها قرار می گیرند و بی آنکه بخواهند اطلاعات شخصی و محرمانه شان در آن انتشار می یابد.

چنین مشکلاتی اما خصوصا کار را برای وبسایت های اجتماعی از جمله توییتر و فیسبوک دشوار کرده که رسالت اصلی شان فراهم نمودن فرصت ابراز عقیده برای کاربرانشان است و برخی با بهره جویی از همین مساله، تصمیم می گیرند که دیگران را هدف حرف های توهین آمیز خود قرار داده و به بار فحش و ناسزا بگیرند.

حالا مایکروسافت بر آن شده تا مواضع سخت گیرانه تری را در قبال این قبیل از کاربران فضای مجازی در پیش بگیرد و روز جمعه اعلام کرد که می خواهد پروسه گزارش دادن این گونه فعالیت های آنلاین را در جامعه مشتریانش ساده تر نماید که این جامعه نیز از موتور جستجوی بینگ گرفته تا جامعه گیمینگ اکس باکس لایو را شامل می شود.

Jacqueline Beauchere مدیر ارشد امنیت آنلاین این شرکت در همین رابطه اظهار داشت: ما سال هاست که تلاش داشته ایم با ممانعت کردن از ابراز کلمات حاکی از تنفر و همچنین حذف اینگونه محتوا از سرویس های ویژه مشتریانمان از آنها حفاظت نماییم. البته هیچیک از سیاست ها یا اصول ما تغییری نمی کنند اما در نظر داریم فرایندهایمان را بهبود ببخشیم و امکانی را برای کاربران خود فراهم نماییم که راحت تر اینگونه فعالیت ها را گزارش دهند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی