ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: یک میلیون نفر در سراسر دنیا از گلکسی نوت 7 با باتری سالم استفاده می کنند

سامسونگ، به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده تلفن های همراه در سراسر جهان، امروز اعلام کرد که بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان، حالا از گلکسی نوت 7 با باتری سالم استفاده می کنند. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۴

سامسونگ، به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده تلفن های همراه در سراسر جهان، امروز اعلام کرد که بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان، حالا از گلکسی نوت 7 با باتری سالم استفاده می کنند.

در تاریخ 2 سپتامبر، تقریبا یک ماه پیش، سامسونگ اعلام داشت که دست کم 2.5 میلیون نوت 7 دچار مشکل باتری هستند و ممکن است حین شارژ آتش بگیرند. بنابراین تمامی این 2.5 میلیون دستگاه باید بازگردانده می شد تا کره ای ها جایگزینی سالم به دست مشتریان برسانند.

این مسئله قطعا میلیاردها دلار ضرر به گردن این کمپانی انداخته است و اعتبارشان را در بسیاری از کشورها خدشه دار کرده است. سهام شرکت طی یک ماه اخیر اوج و فرودهای عجیبی را تجربه کرده که عمدتا به دلیل باتری های معیوب گلکسی نوت 7 بوده است.

چینی ها که البته از همان ابتدای سپتامبر دست شان به گلکسی نوت 7 سالم رسیده بود، از خرید دستگاه واهمه داشتند اما سامسونگ بارها توضیحاتی ارائه داد مبنی بر اینکه گلکسی های ارائه شده در بازار چین، بدون مشکل هستند، چون باتری شان توسط شریک تجاری دیگری تامین شده.

سامسونگ می گوید گلکسی نوت های جدیدی که در بازار سراسر جهان عرضه می شود، حالا هیچ تفاوتی با آن مدلی که در چین عرضه شده ندارد و همگی سالم هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۸ مهر ۱۳۹۵

    واقعا مرسی ??
    یه میلیون سالم (با ارفاق) و حداقل دو و نیم میلیون بمب ???

  • esmaeilprl
    esmaeilprl | ۸ مهر ۱۳۹۵

    البته زیاد هم سالم نیستنا ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی