ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه سرفس استودیو مایکروسافت اعلام شد

همانطور که در خبرها خواندید مایکروسافت چندی قبل درجریان کنفرانس خبری خود از سرفس استودیو پرده برداشت؛ آل این وانی قدرتمند که نمایشگری 28 اینچی با 13.5 میلیون پیکسل دارد و طبق ادعای شرکت سازنده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۹

همانطور که در خبرها خواندید مایکروسافت چندی قبل درجریان کنفرانس خبری خود از سرفس استودیو پرده برداشت؛ آل این وانی قدرتمند که نمایشگری 28 اینچی با 13.5 میلیون پیکسل دارد و طبق ادعای شرکت سازنده نمایشگر آن باریک ترین در نوع خود محسوب می شود.

این محصول برای ویرایشگران عکس و تدوینگران ویدیو طراحی و تولید شده و به خاطر بهره گیری از قابلیت ویژه ای به نام TrueColor قادر است رنگ ها را به بهترین نحو ممکن پیش روی کاربرانش قرار دهد.

سرفس استودیو از تعطیلات سال نو به بازار عرضه می شود و پیش سفارش آن نیز درست مانند سرفس بوک i7 از همین روز امکان پذیر است. قیمت اعلام شده برای نسخه یک ترابایتی دستگاه با هشت گیگابایت رم و پردازنده  i5 اینتل برابر با 2999 دلار است و اگر علاقمند به خرید نسخه بهره مند از 8 گیگابایت رم و پردازنده  Core i7 آن باشید باید در حدود 500 دلار بیشتر بپردازید.

اما دست آخر به نسخه اعلای این محصول می رسیم که دو ترابایت حافظه داخلی و 32 گیگابایت رم دارد و برچسب قیمتی 4199 دلار را به همراه دارد که قطعا بسیاری را از خریدش محروم خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • _Alish_
    _Alish_ | ۶ آبان ۱۳۹۵

    1 ترا بایت ssd خودش بالای 1.5 میلیون تومان قیمت داره! بخوای یه مانیتور 4k در حد همین هم بگیری حدود 3 الی 4 تومان باید هزینه کنی! با توجه به پردازنده ی i7 که رنج قیمتشم 1 تومانه و پردازنده گرافیکی 980 که اونم همین حدوداست قیمتش، قیمت 11 میلیون تومانی این دستگاه زیاد نیست واقعا! ولی اینکه چرا با اضافه کردن 24 گیگ رم و 1 ترا حافظه 4 میلیون تومان میره روی قسمت دستگاه الله و اعلم!

  • TeChNoLoGy حاجی زاده
    TeChNoLoGy حاجی زاده | ۶ آبان ۱۳۹۵

    خب معلومه گرون میشه همین صفحه نمایشش خودش به تنهایی کلی قیمتشه به نظر من که منصفانه هس با این کارایی هاش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی