ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان عنوان تحسین شده Journey، از بازی جدید خود رونمایی می کنند

بعد از سکوت خبری چهار ساله، استودیوی Thatgamecompany که پیش از این مسئولیت توسعه عناوین تحسین شده ای چون Journey ،flOw و Flower را برای پلتفرم های سونی برعهده داشته، در حساب کاربری توییتر خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

بعد از سکوت خبری چهار ساله، استودیوی Thatgamecompany که پیش از این مسئولیت توسعه عناوین تحسین شده ای چون Journey ،flOw و Flower را برای پلتفرم های سونی برعهده داشته، در حساب کاربری توییتر خود خبر از کار روی پروژه جدیدی داده که احتمالاً بزودی به صورت کامل معرفی خواهد شد.

استودیوی مورد اشاره ضمن انتشار چند تصویر در حساب کاربری توییتر خود، گفته که بازی جدید «درباره بخشش» خواهد بود. از میان تصاویر منتشر شده، به نظر می رسد که یکی از آنها، از محیط بازی به دست آمده باشد، هرچند که سبک و سیاقی مشابه تصاویر مفهومی و هنری دارد.

اگرچه تصویر مورد اشاره اطلاعات چندانی به همراه ندارد، اما با توجه به سخنان جنووا چن، مدیرعامل thatgamecopany که پیش از این به تمایل خود نسبت به فعالیت در حوزه گیمینگ موبایل صحبت کرده بود، احتمال دارد که پروژه جدید، برای پلتفرم های موبایل عرضه شود و دیگر در انحصار کنسول های سونی نباشد. چن می گوید که بازی جدید، تمرکزی ویژه روی تصویر کردن ارتباطات انسانی دارد، حتی بیشتر از Journey.

CwNa_e5UEAE-aHx.jpg large-w600

گفتنی است که فید توییتر thatgamecompany به استخدام نیرو از سوی این استودیو اشاره دارد که با در نظرگیری خروج برخی از شخصیت های کلیدی آن بعد از عرضه Journey در سال 2012، امر چندان تعجب برانگیزی نیست.

در آن سال، تهیه کننده بازی، رابین هانیک از استودیو جدا شد و به Tiny Speck پیوست. وی سپس به همراه یکی از مهندسین Thatgamecompany، یعنی مارتین میدلستون و مت ناوا، کارگردان هنری Flower، استودیوی Giant Squid را تشکیل داده و چندی پیش اولین بازی خود به نام Abzu را به بازار عرضه کرد. از طرف دیگر، برایان سینگ، یکی از طراحان Journey نیز به ناتی داگ پیوسته و روی بازی های The Last of Us و Uncharted 4: A Thief's End کار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی