ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Hopeless 3: Dark Hollow Earth؛ نا امید حباب های امیدوار

پس از رایانه های شخصی و استقبال خوب بازیکن ها، «ارلی اکسس» راهش را به اسمارت فون ها هم پیدا نمود. بازی هایی را می گوییم که با وجود این که به مرحله پایانی ساخت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

پس از رایانه های شخصی و استقبال خوب بازیکن ها، «ارلی اکسس» راهش را به اسمارت فون ها هم پیدا نمود. بازی هایی را می گوییم که با وجود این که به مرحله پایانی ساخت نرسیده اند، توسعه دهنده ورژنی از عنوانش را معمولا با قیمت پایین نسبت به بقیه بازی های ویدیویی به انتشار می رساند تا بازیکن ها با ایده های خود نقش مهمی روی تولید این عناوین ایفا نمایند.

معروف ترین نمونه ها هم DayZ یا ARK: Survival Evolved هستند که سال هاست از «ارلی اکسس» بیرون نیامده اند. Upopa Games برای ساخت قسمت سوم سری محبوبش تصمیم گرفته همین سیاست را پیش بگیرد. اگر می خواهید دوباره به یک ماجراجویی آشنا اما هیجان انگیز با حباب های نا امید بروید، معرفی اپلیکیشن Hopeless 3: Dark Hollow Earth را از دست ندهید.

hopeless-dark-hollow-earth
قابلیت ارتقا اسلحه ها از بخش های جذاب این عنوان بوده و با به واسطه آن ها می توانید نقش کابوس هیولاها را ایفا کنید. بد نیست بدانید پس از چندین مرحله، بازی خودش یک وسیله متفاوت به شما داده و تنها کاری که باید انجام دهید، پیشرفت آن است.

2 Hopeless [معرفی دیجیاتو] تفاوت های بنیادی با قسمت ابتدایی اش داشت. شاید شخصیت ها همان حباب های معروف بودند و از دیدگاه ظاهری هم دشمنان شباهت هایی داشتند ولی مکانیزم های گیم پلی تغییراتی بسیار مثبت به خود دیدند. به گونه ای که جای ایستادن روی یک نقطه و شلیک به هیولاها با کلیک روی صفحه لمسی، این بار کاراکترهای داستان با یک وسیله روی ریل حرکت می کنند تا همنوعان شان را نجات دهند.

Dark Hollow Earth همین گونه بوده و تنها شاهد بهبود المان های گوناگون این سری دوست داشتنی هستیم. از بزرگترین تغییرت این قسمت نسبت به عناوین پیشین می توانیم به محیط ها اشاره کنیم که منطقه های گوناگون جای غارها را گرفته اند. با این المان، رنگ بسیار تاریک دو عنوان ابتدایی از بین رفته و با وجود مه، قابلیت تماشای منطقه ها که با رنگ بندی دلنشین و طراحی خوب آبجکت ها زیبا شده اند را خواهید داشت.

hopeless-3-dark-hollow-earth
چگونگی طراحی مرحله ها از المان های مثبت Dark Hollow Earth هستند. می توانید با تله های گوناگون بقیه را نابود ساخته یا بعضا از یک راه متفاوت بقیه مسیر را ادامه دهید.

پرسش اینجاست یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های Hopeless، همیشه این بوده دشمنان و حباب از سایه ها بیرون می آمدند. بنابراین تا لحظات پایانی نمی توانستید پیشبینی نمایید که کدام یک دوست هستند و احتمالا خودی ها را می کشتید. آیا با تغییرات محیط و رنگ بندی این المان بازگشته است؟ بله، شما همچنان مجبورید به بقیه نزدیک شوید تا ببینید که آن ها چگونه خواهند بود.

Dark Hollow Earth شاید هم اکنون مرحله ارلی اکسس را تجربه کند ولی سی مرحله مختلف با چالش های فراوان داشته و با توجه به گفته های Upopa Games، طی آپدیت های آتی می توانیم شاهد محیط های بیشتری باشیم. متاسفانه دارندگان آی دیوایس ها باید تا انتشار ورژن نهایی دست نگه دارند و فقط اندرویدی ها می توانند نسخه ارلی اکسس را انجام دهند.

Hopeless 3: Dark Hollow Earth

Hopeless 3: Dark Hollow Earth

سازنده: Upopa Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    بازی coverfire رو هم معرفی کنید ..محشره

مطالب پیشنهادی