ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظرات اولیه کاربران در مورد ایرپادهای اپل

همان طور که می دانید ارسال ایرپادهای اپل برای کاربران ساکن اروپا، استرالیا و نیوزلند شروع شده و به تدریج، کاربران به ارائه نظرات اولیه خود درباره این محصول می پردازند. این نظرات از آن جهت حائز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ دی ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۱

همان طور که می دانید ارسال ایرپادهای اپل برای کاربران ساکن اروپا، استرالیا و نیوزلند شروع شده و به تدریج، کاربران به ارائه نظرات اولیه خود درباره این محصول می پردازند. این نظرات از آن جهت حائز اهمیت است که قبل از عرضه عمومی، نگرانی هایی در مورد ظاهر، کیفیت صدا و طول عمر باتری این دستگاه وجود داشت.

3148833-airpod-w800-h600

در جمع بندی این نظرات، می توان گفت به عقیده کاربران، ایرپاد های اپل «فراتر از انتظاراتشان» عمل کرده و با وزن سبک، برد بالای بلوتوث، زمان شارژ کوتاه، و همچنین جفت شدن سریع با دیوایس های مختلف، رضایت آنها را جلب نموده اند.

بلوتوث

طبق گفته یکی از کاربران، ایرپادها از سیگنال دهی قدرتمند بلوتوث برخوردارند، به گونه ای که می توان آیفون را در گوشه ای از منزل قرار داد و به راحتی در تمامی اتاق ها جابجا شد، در حالی که کیفیت صدا در بالاترین حالت خود قرار دارد. یکی دیگر از کاربران نیز برای تست ارتباط بلوتوث، حتی از منزل خارج شده و برد فوق العاده آن را گزارش می دهد.

airpods-box

البته نقشه ساختمان و چیدمان وسایل می تواند نقش تعیین کننده ای در پایداری ارتباط بین آیفون و ایرپاد داشته باشد، اما به نظر می رسد نگرانی در مورد کیفیت ارتباط بیسیم وجود ندارد.

زمان شارژ و دوام باتری

بازخورد کاربران از زمان شارژ AirPods بسیار خوب بوده، و ادعای اپل مبنی بر شارژدهی سه ساعته به ازای پانزده دقیقه شارژ کاملاً صحت دارد. یکی از خریداران محصول فوق می گوید ظرف مدت 20 دقیقه توانسته شارژ ایرپاد را از 30 به 100 درصد برساند.

گفتنیست ابزارک باتری آیفون نیز به طور کامل با ایرپادها سازگاری دارد، و به خوبی تشخیص می دهد که هدفون های بیسیم داخل محفظه خودشان قرار دارند یا روی گوش کاربر جای گرفته اند. در حالت اول، میزان شارژ ایرپادها به صورت یکپارچه نشان داده می شود، اما در حالت دوم درصد باتری هرکدام از گوشی های ایرپاد به صورت جداگانه به نمایش در می آید.

airpods-battery-widget

همچنین یکی دیگر از کاربران می گوید عملکرد مستقل هرکدام از گوشی ها در عین یکپارچگی، در مواقع لزوم به کمک کاربر می آید. او در حین مکالمه با پیام کاهش شارژ روبرو شده، در نتیجه یکی از گوشی ها را داخل محفظه شارژ قرار داده و مکالمه را با گوشی دیگر ادامه داده، سپس بعد از چند دقیقه به راحتی جای این دو را با یکدیگر عوض کرده، بدون اینکه در روند مکالمه خللی پیش آید.

در مجموع، خریداران اولیه از دوام باتری خود ایرپادها و همچنین باتری پشتیبان که داخل محفظه شارژ قرار گرفته، رضایت کامل داشته اند.

کیفیت صدا

اجماع نظرات کاربران در مورد کیفیت صدای ایرپادها را می توان با عبارت «بهتر از هدفون های استاندارد اپل» جمع بندی کرد، اما ظاهراً اختلاف چندان چشمگیر نیست. یکی از خریداران می گوید با کاهش حجم صدا، نویزهای محیطی کمی آزاردهنده خواهند بود، اما در حجم صدای معمول، کاربران عادی را راضی نگه می دارد.

landscape-1473303990-apple-airpod-laydown-w600

یکی دیگر از خریداران اظهار داشت کیفیت صدا «کمی شفاف تر و بهتر از هدفون های استاندارد اپل است». همچنین افرادی که در سوی مقابل مکالمه تصویری با این کاربر حضور داشتند نیز از کیفیت صدای بهتری در مقایسه با میکروفون هدفون استاندارد خبر می دهند.

نگرانی ها

برخی از کاربران صداهای مزاحم و نویزهای الکترونیکی را در ایرپادها تجربه کرده اند، اگرچه یکی از آنها در نهایت به این نتیجه رسیده که مشکل، وجود دیوایس بلوتوث دیگری در مجاورت ایرپاد بوده و باعث افت کیفیت صدای آن شده.

airpods-w600

همچنین به نظر می رسد فعالسازی سیری با ایرپادها به کمی تجربه نیاز دارد، و دو بار لمس کردن هدفون برای اجرای این قابلیت در اوایل کار چندان راحت نیست.

دیگر نکات

از جمله موضوعات دیگری که در انجمن های گفتگوی مختلف مطرح شده، توقف خودکار پخش موسیقی پس از خارج کردن یکی از گوشی های ایرپاد از گوش است. البته رضایت کاربران از این دستگاه در برخی موارد به ترجیحات شخصی باز می گردد، اما تجربیات آنها نشان داده نگرانی در مورد بیرون آمدن ایرپادها از گوش به خاطر فعالیت فیزیکی نیز بی مورد است و می توان به راحتی از آنها در حین فعالیت های ورزشی نیز استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱ دی ۱۳۹۵

    عمر باتریش کاملا عادیه. نسبت به اون افتضاح سامسونگ تو iconx خیلی بهتره ولی خب،حداکثر می تونه عادی مخسوب بشه.
    طراحی به سلیقه مربوطه. به نظرم تو طراحی افتضاحه. اپل حتی حاضر نشده یکم خرج کنه و از طراحی جدیدی استفاده کنه. همون طراحی بد با نشت صدای افتضاح و آزاردهنده رو داره تازه یه دم هم بهش اضافه شده که وقتی میذارین تو گوش می زنه بیرون و جلوه ی بدی میده. طراحی bragi dash یا iconx سامسونگ کیلومترها ازین جلوترن.
    از نظر کیفیت صدا من شخصا بعید می دونم بهبود محسوسی صورت گرفته باشه مخصوصا به خاطر این که بی سیم هم شده. قیمتش هم با این که مشخصه حاشیه سود بالایی داره ولی نسبت به رقیباش ارزون تره پس این موردش متعادل و خوبه.
    من اگر کاربر اپل بودم نمیخریدم و منتظر نسل های بعدی میشدم. این اگر 99 دلار میبود به نظرم خرید منطقی و خوبی میشد.

    • Mohammad Reza
      Mohammad Reza | ۱ دی ۱۳۹۵

      یه بررسی هم خوندم که میگه کاملا در گوش قرار نمیگیرن. یعنی اولش فیت میمونه ولی بعد یه مدت شل میشه تو گوش و یکم میاد بیرون. هر چند کامل درنمیاد ولی آزاردهندست.این متن کلا خیلی مثبت نوشته شده

      • amir
        amir | ۱ دی ۱۳۹۵

        باشه تو خوبی

  • عموجانی
    عموجانی | ۱ دی ۱۳۹۵

    جعبش شبیه جعبه ی نخ دندونه.

  • jamalifar
    jamalifar | ۱ دی ۱۳۹۵

    فوقالعادس

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱ دی ۱۳۹۵

    اونايى كه ميگفتن از گوش در مياد تحويل بگيرن ، در كل قيمت رو فاكتور بگيريم محصول فوق العاده اى هستش ولى كاش كيفت صداش بهبود قابل توجه داشت .. اينطور اگه ميبود توو خريدش شك نميكردم

    • رضا م
      رضا م | ۱ دی ۱۳۹۵

      لطفاً یکی از چیزهای فوق العاده ای که در این محصول میبینید ذکر کنید

      • najioun
        najioun | ۱ دی ۱۳۹۵

        به راحتی از جیب در میاد :))))

      • نیما
        نیما | ۱ دی ۱۳۹۵

        لطفا مقاله رو بخون دوست عزیز

      • Rooz5eh
        Rooz5eh | ۱ دی ۱۳۹۵

        واست ظرف ميشوره ، لباسا رو ميندازه لباس شويى .. بچه ها رو از مدرسه مياره ... ميگم انتظار دارى مثلا چيكار كنه؟! از نظر اتصال به راحت ترين شكل ممكنه .. باطريشم خوبه .. سبكه و از گوش نميوفته چيزى كه خيليا ايراد ميگرفتن ازش ... يكپارچگى خوبى هم با محصول داره ! يه هدفون قرار كار ديگه اى بكنه واست؟!

مطالب پیشنهادی