ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنتن بیسیم AirWave کانال های تلویزیونی را به پلتفرم های مختلف می آورد

یکی از مشکلات کنونی در زندگی شهری بین ساختمان های متراکم، ضعیف شدن سیگنال های تلویزیونی در برخی قسمت های منزل و نیاز به کابل کشی های متعدد است و به خاطر آن، بسیاری افراد مجبورند ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۴۶

یکی از مشکلات کنونی در زندگی شهری بین ساختمان های متراکم، ضعیف شدن سیگنال های تلویزیونی در برخی قسمت های منزل و نیاز به کابل کشی های متعدد است و به خاطر آن، بسیاری افراد مجبورند جایگاه تلویزیون را با توجه به سیگنال دهی آن انتخاب کنند.

حال شرکت Mohu که از تولیدکنندگان باسابقه آنتن های حرفه ای به شمار می رود، محصولی به نام AirWave را معرفی کرده که همه مشکلات فوق را با تکنولوژی بیسیم مرتفع می سازد.

کافیست این دیوایس 150 دلاری را به برق متصل کرده و در هر قسمتی از خانه قرار دهید، تا با حداکثر کیفیت به دریافت کانال های تلویزیونی پرداخته، سپس آنها را به به فرمت موردنظر تبدیل نموده و از طریق وای-فای به اپلیکیشن مربوطه روی پلتفرم هایی همچون اپل تی وی، یوکو، فایر تی وی، آی او اس، اندروید یا مرورگر وب انتقال دهد.

گفتنیست با این کار، دیگر نیازی به تغییر ورودی تلویزیون نیست و اپلیکیشن Mohu در کنار دیگر سرویس های استریم آنلاین همچون نتلفیکس، آمازون، هولو و غیره جای می گیرد.

در AirWave از فناوری ClearPix شرکت موهو نیز استفاده شده که با تنظیمات سخت افزاری بر اساس شدت سیگنال، بهترین گیرندگی را به همراه خواهد آورد.

لازم به ذکر است این محصول کاربردی از ماه آوریل 2017 به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی