ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Wacom نسل جدید Intuos Pro و دیگر تبلت های طراحی خود را معرفی کرد

تبلت های هیبریدی و نمایشگرهای قلم دار ابزارهای سودمندی هستند که طراحان گرافیک با استفاده از استایلوس دقیق آنها می توانند طراحی های خود را به راحتی از ذهن خلاق، به نرم افزارهای کامپیوتری انتقال ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۵

تبلت های هیبریدی و نمایشگرهای قلم دار ابزارهای سودمندی هستند که طراحان گرافیک با استفاده از استایلوس دقیق آنها می توانند طراحی های خود را به راحتی از ذهن خلاق، به نرم افزارهای کامپیوتری انتقال دهند.

Wacom نیز یکی از معتبرترین تولید کنندگان ابزارهای این چنینی است که در نمایشگاه CES 2017 تازه ترین محصولات خود را به نمایش گذاشته و آنها را به قلم Pro Pen 2 که تا هشت هزار سطح فشار را تشخیص می دهد، مجهز ساخته است.

s-aolcdn-com-w600

نسل جدید Intuos Pro همچون مثل نسل های پیشین در دو اندازه ساخته شده و به حلقه ی لمسی، دکمه های ExpressKeys و قابلیت شخصی سازی عملکرد و جسچرهای مالتی تاچ مجهز است. این تبلت طراحی از طریق بلوتوث به کامپیوتر متصل شده و آزادی عمل بیشتری را نسبت به اتصال با کابل، در اختیار کاربر قرار دهد.

wacom-intuos-pro-paper-edition-1

سازنده علاوه بر این در نمایشگاه CES 2017 یک نسخه ی دیگر از این تبلت به نام Paper Edition را هم رونمایی کرده که قادر است طراحی های انجام گرفته روی کاغذ را به فایل های دیجیتالی تبدیل کند. این پِن تبلت از گیره مخصوص و قلمی با نوک ژله ای به نام Wacom Finetip Pen برخوردار است که کار با آن ار تسهیل می کند.

فروش نسخه های بزرگ و کوچک Intuos Pro 2 از ماه جاری با قیمت 350 و 500 دلار آغاز می شود و نسخه ی Paper Edition هریک از این دو مدل هم 50 دلار گران تر است.

wacom-bamcoo-folio

مدل بعدی که Bamboo Folio نام دارد، ترکیبی از فناوری های دیجیتال و ترسیم روی کاغذ به شمار می رود. این مدل برای استفاده آسان و سریع و تبدیل ایده های خلاقانه به فایل های دیجیتال ساخته شده. تنها با فشار یک دکمه، هرگونه دست نوشته یا شکل های ترسیمی به نسخه دیجیتال تبدیل می شوند.

به گفته وکوم، بامبو فولیو در ابعاد کاغذ A5 طراحی شده و قادر است تا 100 صفحه را در خود ذخیره نماید، که نهایتاً به فضاهای ابری همچون وان نوت یا اِورنوت منتقل می شوند. قیمت این محصول کاربردی 150 دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • دانیال نادری
    دانیال نادری | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    من یه دیوایس برای طراحی گرافیک میخوام. به نظرتون یه دونه وکام پرو 2 با یه لبتاب معمولی بخرم یا یه سرفیس؟

    • آریا
      آریا | ۱۶ دی ۱۳۹۵

      سرفیس چند کاره تره. وکام فقط برای طراحیه

    • MojtabaHere
      MojtabaHere | ۱۶ دی ۱۳۹۵

      سرفیس انتخاب منطقی تری هست

  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    کاش ی تبلت واسه ادیته عکسای گوشی ها درست بشه

مطالب پیشنهادی