ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس Vine آرشیوی ساخته تا بتوانید ویدیوهای قدیمی تان را در آن تماشا کنید

در ماه های پایانی سال گذشته گردانندگان Vine با اعلام خبر تعطیلی اپلیکیشن موبایل خود بسیاری از کاربران را وحشت زده کردند. اما اندکی پس از خرید کمپانی توسط توییتر مشخص شد که اپلیکیشن در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

در ماه های پایانی سال گذشته گردانندگان Vine با اعلام خبر تعطیلی اپلیکیشن موبایل خود بسیاری از کاربران را وحشت زده کردند. اما اندکی پس از خرید کمپانی توسط توییتر مشخص شد که اپلیکیشن در قالبی دیگر به نام Vine Camera به حیات خود ادامه خواهد داد.

همانطور که در اخبار روزهای گذشته برایتان گفتیم، مهلت دانلود ویدیوهای Vine دیگر به اتمام رسیده اما هنوز هم می توان ویدیوهای آرشیو شده را از وبسایت این کمپانی تماشا کرد.

همین حالا با مراجعه به وبسایت Vine  می توانید تمام ویدیوهایی که در بازه زمانی 2013 تا 2017 ساخته شده اند را تماشا کنید. این ویدیوها در دسته های جداگانه ای قرار گرفته اند و حتی می توانید به پروفایل سازنده هایشان هم سر بزنید.

تیم Vine در بیانیه ای رسمی اعلام کرده: "امروز ما برای وبسایت یک به روز رسانی انجام داده ایم: Vine Archive کپسول زمانی است از کلیه ویدیوهای ساخته شده در بازه 2013-2017. وارد یک meme کلاسیک شوید، بخندید یا پروفایل ها را جستجو کنید."

شایان ذکر است که Vine Camera علیرغم ارائه بسیاری از قابلیت های اصلی اپلیکیشن قبلی تفاوت بزرگی با آن دارد، چرا که به کاربران اجازه نمی دهد تا ویدیوها را در وبسایتی اختصاصی پست کنند. در عوض کاربران می بایست آثارشان را در حافظه موبایل ذخیره کرده یا در توییتر به اشتراک گذارند. Vine Camera را می توانید برای iOS و اندروید دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی