ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«ریزر» شرکت «نکست بیت» را خریداری کرد؛ موبایلی گیمینگ در راه است؟

کمپانی «ریزر» که در زمینه تولید سخت افزارهای حوزه گیمینگ فعالیت می کند رسماً اعلام نمود که شرکت توسعه دهنده موبایل های Nextbit را خریداری کرده است. طبق اطلاعیه رسمی، «ریزر تمام اجزا و بخش ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

کمپانی «ریزر» که در زمینه تولید سخت افزارهای حوزه گیمینگ فعالیت می کند رسماً اعلام نمود که شرکت توسعه دهنده موبایل های Nextbit را خریداری کرده است.

طبق اطلاعیه رسمی، «ریزر تمام اجزا و بخش های مختلف کمپانی نکست بیت را خریداری کرده و همه مدیران و نیروهای کاری آنها نیز به صورت تمام و کمال به این شرکت منتقل خواهند شد».

تا اینجای کار فاکتورهای مالی و هزینه ردوبدل شده بین دو شرکت اطلاع رسانی نشده، اما می دانیم که قرارداد مورد بحث جمعه گذشته به امضا رسیده است.

گفتنی است نکست بیت توسط جمعی از کارمندان سابق تیم توسعه دهنده اندروید و یکی از مدیران طراحی HTC تاسیس گردید و تاکنون یک مدل موبایل هوشمند به اسم Robin روانه بازار کرده که به موجب این قرارداد دیگر تولید نخواهد شد.

هنوز مشخص نیست که ریزر با در اختیار گرفتن این شرکت تولیدکننده موبایل، توسعه و عرضه چه محصولاتی را در برنامه دارد و تاکنون هیچ جزئیاتی درباره آینده اطلاع رسانی نگردیده است.

اما گفته شده که اهالی نکست بیت به محل ثانویه ای نقل مکان نخواهند کرد و نقشه های خود را طبق روال پیشین دنبال می کنند؛ حال باید دید آیا می توان انتظار دیوایسی مانند یک «موبایل گیمینگ» را داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • M.47
    M.47 | ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

    مسلما نمیشه یه موبایل گیمینگ ساخت چون همینجوریش سامسونگ و وان پلاس دارن بیشترین مقدار رم و بهینه ترین CPU ها رو میزارن تو گوشی هاشون و این قطعات هم همه به روز ترین تو اون سال ساخت برای اون گوشی هستند پس تهش میشه مثلا فرض کنید سال معرفی S7 ، یه موبایل با ۴ گیگ رم و CPU فرض کنیم یکم قوی تر بده بیرون ( تازه فرض کنیم چون خودش کلی هزینه تحقیق و توسعه میبره ) برا همین هیچوقت یه موبایل گیمینگ ساخته نمیشه چون دیگه آخرین سطحش میشه" گوشی قوی "
    تو حوزه لپ تاپ و کاپیوتر اگه دو تا رم ۱۶ رو بچسبونی به هم دیگه و یکم تحقیق و توسعه کنی راحت میتونی یه کیس خوب یا لپ تاپ عالی بدی بیرون ولی تو حوزه گوشی که فضا کم هست حالا حالا ها موبایل گیمینگ معنی نداره و تهش همونطور که گفتم موبایل قوی هست که خود وان پلاس و سامسونگ میسازن

  • Rza.H
    Rza.H | ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

    خیییلی خووبه ،ولی امیدوارم رو قیمت کرد Starto بزنه

مطالب پیشنهادی