ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار طرح های مفهومی تازه از گلکسی اس 8 در چند رنگ

در حالی که موج شایعات و خبرهای فاش شده درباره گلکسی اس 8 پایانی ندارد، طرح مفهومی تازه ای از پرچمدار بعدی کره ای ها توسط حساب کاربری DesignWoOS در اینستاگرام منتشر شده است. طراح، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۰

در حالی که موج شایعات و خبرهای فاش شده درباره گلکسی اس 8 پایانی ندارد، طرح مفهومی تازه ای از پرچمدار بعدی کره ای ها توسط حساب کاربری DesignWoOS در اینستاگرام منتشر شده است. طراح، موبایلی را متصور شده که کاملاً با گزارش های مربوط به گلکسی اس 8 سازگاری دارد؛ حاشیه هایی باریک با نمایشگری که در لبه ها شکلی خمیده به خود گرفته.

در صورتی که به تصاویر پایین نگاهی دقیق بیندازید، پی می برید اسمارت فون گلکسی اس 8 از دکمه های روی نمایشگر بهره برده و نام کمپانی سامسونگ، در پایین نمایشگر جای گرفته است. گذشته از گلکسی اس 8، طرح هایی از گلکسی اس 8 پلاس هم در میان تصاویر به چشم می خورد؛ اما باید یادآوری کرد که این تنها طرحی مفهومی بوده و اعتبار رسمی ندارد.

اسکنر اثر انگشت به پنل پشتی منتقل شده و به همراه فلاش LED، در کنار دوربین اصلی قرار گرفته. حتی اگر دقت بیشتری به خرج دهیم، سنسور ضربان قلب هم در پایین فلاش LED دیده می شود.

پورت USB-C به همراه اسپیکرها در بخش زیرین دستگاه قرار گرفته و خطوط آنتن هم روی پشت و قسمت پایینی اس 8 خودنمایی می کنند؛ خطوطی که گرچه آزاردهنده نیستند، اما به راحتی دیده می شوند. DesignWoOS تصاویری از 5 رنگ مختلف دستگاه منتشر کرده که گذشته از مشکی، رنگ های قرمز، آبی، نقره ای و سبز را هم شامل هستند.

ناگفته نماند که اگر شایعات حقیقت داشته باشند، هر دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از چیپست اسنپدراگون 835 بهره می برند و تنها تفاوت شان به اندازه نمایشگر باز می گردد. گلکسی اس 8 با نمایشگری 5.7 یا 5.8 اینچی عرضه می شود و مدل بزرگ تر پلاس، به همراه پنل نمایشگری 6.2 یا 6.4 اینچی. هر دو دستگاه از فلز و شیشه ساخته می شوند و اندروید نوقا به صورت پیش فرض روی آنها نصب شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • AmirMohamad RezaeiFar
    AmirMohamad RezaeiFar | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

    چقد زشت شده?

  • roman
    roman | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

    بازم حسگر اثر انگشتو گذاشتن اونجا????

  • | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

    یکی از دلایل خریدن سامسونگ واسم، نبودن دکمه‌ها روی نمایشگر بود، دیگه نیست ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی