ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

افشای تصویری منتسب به نسخه بعدی سری بازی Assassin’s Creed

بعد از نقدهای نه چندان درخشان دو نسخه Unity و Syndicate، یوبیسافت تصمیم گرفت بالاخره به فرنچایز Assassin's Creed استراحت داده و زمان بیشتری را صرف توسعه نسخه بعدی این سری محبوب کند. حالا بعد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

بعد از نقدهای نه چندان درخشان دو نسخه Unity و Syndicate، یوبیسافت تصمیم گرفت بالاخره به فرنچایز Assassin's Creed استراحت داده و زمان بیشتری را صرف توسعه نسخه بعدی این سری محبوب کند. حالا بعد از یک سال و نیم از عرضه Assassin's Creed: Syndicate تصویری در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می رسد به نسخه بعدی، با نام رمز Assassin's Creed: Egypt تعلق داشته باشد.

اگرچه منبع منتشر کننده این تصویر مشخص نیست، اما لوگوی مشهور اساسین ها روی سپر کاراکتر اصلی به چشم می خورد که می تواند تا حدی خیالمان را از اعتبار آن راحت کند. با این همه، فضای پیرامون به خوبی مشخص نیست و شاید کاراکتر اصلی در کنار یکی از اهرام معروف مصر ایستاده باشد.

گفتنی است که هنوز تا انتشار نسخه بعدی Assassin's Creed زمان زیادی باقی مانده است. یوبیسافت پیش از این بارها تاکید ورزیده که برای عرضه بازی عجله نمی کند و اجازه می دهد روند توسعه بازی به خوبی دنبال شود. ایو گیمو، مدیرعامل یوبیسافت هم طی جلسه ای با سرمایه گذاران گفته بود که اساسینز کرید بعد، فرصتی برای جان بخشی دوباره به این فرنچایز است.

در نهایت، هنوز نمی توان از اعتبار تصویر بالا مطمئن بود و باید تا ارائه اطلاعات رسمی از سوی یوبیسافت منتشر ماند. علاوه بر این، ناگفته نماند که Assassin's Creed: Egypt هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد. یوبیسافت چندی پیش گفت که احتمال عرضه بازی در ماه های پایانی 2017 وجود دارد؛ اما این کمپانی در صورت لزوم ممکن است انتشار آن را به سال آتی میلادی نیز موکول کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alirza_my
    alirza_my | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

    عالیه

  • اسماعیل سیاحی
    اسماعیل سیاحی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

    یکی از بهترین بازی هایی که کردم....

مطالب پیشنهادی