ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گوگل جک 3.5 میلیمتری هدفون را در پیکسل 2 حذف می کند؟

چند روز قبل «ریک استرلو» نایب رئیس بخش سخت افزاری گوگل اعلام کرد موبایل های پیکسل جدید گوگل در سال جاری معرفی خواهند شد، و احتمالاً زمان عرضه آنها نیز همانند قبل، اوایل مهر ماه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

چند روز قبل «ریک استرلو» نایب رئیس بخش سخت افزاری گوگل اعلام کرد موبایل های پیکسل جدید گوگل در سال جاری معرفی خواهند شد، و احتمالاً زمان عرضه آنها نیز همانند قبل، اوایل مهر ماه یعنی یک سال پس از رونمایی مدل های کنونی باشد.

«استرلو» اعلام کرد تلفن های همراه پیکسل وضعیت پریمیوم خود را حفظ خواهند کرد و به عبارتی، نباید انتظار پیکسل ارزان قیمت را داشته باشیم، با این حال جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه بیان نشد.

امروز منابع داخلی گوگل می گویند علاوه بر قابلیت ضد آب اسمارت فون های بعدی این کمپانی، یکی از ویژگی های کاربردی یعنی جک 3.5 میلیمتری هدفون از آنها حذف خواهد شد. با این حساب، باید گفت بدعت اپل در آیفون 7 و کنار گذاشتن این درگاه محبوب، روی دیگر کمپانی ها نیز تأثیر گذاشته.

به گفته منابع خبری، این موضوع در اسناد داخلی گوگل رؤیت شده که متأسفانه قابلیت انتشار عمومی را ندارند. در حال حاضر نمی توان به صحت کامل خبر حذف جک هدفون از پیکسل های امسال اطمینان داشت، ضمن اینکه با توجه به زمان طولانی باقی مانده تا معرفی آنها، به نظر نمی رسد کمپانی مرد بحث هنوز تصمیم نهایی را برای پرچمدار بعدی اش گرفته باشد.

به هر شکل در حالی که اکثر موبایل های پرچمدار 2017 از جمله ال جی جی 6، سامسونگ گلکسی اس 7 و سونی اکسپریا اکس زی پریمیوم همچنان از جک 3.5 میلیمتری بهره مند هستند، اقدام گوگل برای حذف این درگاه «نه چندان جدید» کمی عجیب به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    گوگل....

مطالب پیشنهادی