ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بین المللی گلکسی اس 8 سامسونگ از 24 باند LTE پشتیبانی می کند

در کنار تصاویر و ویدیوهای بی شماری که از پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده و تقریباً چیزی برای رونمایی باقی نگذاشته، پنجشنبه هفته قبل اسناد نسخه بین المللی گلکسی اس 8 در رگولاتوری آمریکا رویت شد. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

در کنار تصاویر و ویدیوهای بی شماری که از پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده و تقریباً چیزی برای رونمایی باقی نگذاشته، پنجشنبه هفته قبل اسناد نسخه بین المللی گلکسی اس 8 در رگولاتوری آمریکا رویت شد.

ضمن اشاره به این مسئله که گویا کره ای ها تلاش زیادی کردند تا تصاویری از خود موبایل در این اسناد حضور نداشته و صرفاً برخی از مشخصه های پایه آن مثل بهره مندی از دوربین، بلوتوث، وای-فای و غیره ذکر شده باشد، جزئیات بخش شبکه های مخابراتی آن نکات قابل توجهی در خود جای داده است.

با مرور قابلیت های مخابراتی گلکسی اس 8 می توان دریافت که این تلفن هوشمند از 24 باند LTE مختلف پشتیبانی می کند که به نوبه خود رشد مناسبی در مقابل پرچمدار سال گذشته محسوب شده و البته در یک قدمی رکورد 25 باند LTE حاضر در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرار گرفته است.

گفتنی است مدل ذکر شده در این اسناد SM-G955F است که به نسخه بین المللی و احتمالاً مجهز به چیپست اگزینوس منتسب است. در حالی که انتظار می رود اسنپدراگون 835 با چیپ های جایگذاری شده مدرن و اختصاصی LTE کوالکام عملکرد بهتری داشته باشد.

همانطور که احتمالاً می دانید گلکسی اس 8 سامسونگ در دو نسخه معمولی و پلاس، نهم فروردین ماه سال آتی رونمایی خواهند شد و نیمه نخست اردیبهشت ماه روانه بازار می گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی