ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویزا در حال آزمایش عینک آفتابی با قابلیت پرداخت مبتنی بر NFC است

ویزا امروز از اجرای طرح پایلوت عینکی آفتابی پرده برداشت که می توان با استفاده از آن به پرداخت از طریق دستگاه های پوز پرداخت. همانطور که در تصویر منتشر شده از این عینک آفتابی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

ویزا امروز از اجرای طرح پایلوت عینکی آفتابی پرده برداشت که می توان با استفاده از آن به پرداخت از طریق دستگاه های پوز پرداخت.

همانطور که در تصویر منتشر شده از این عینک آفتابی مشاهده می کنید،  محصول مورد اشاره از نظر ظاهری همانند دیگر عینک های آفتابی است با این تفاوت که یک کارت کوچک مبتنی بر فناوری NFC، در دسته آن تعبیه شده که می تواند در پرداخت ها به کمک افراد بیاید.

گفتنی است طبق اعلام کمپانی ویزا، طرح پایلوت مذکور در لیگ جهانی موج سواری 2017 Quiksilver و مسابقات Roxy Pro Gold Coast، که خود اسپانسر آن است، اجرایی خواهد شد.

به نظر می رسد ایده پشت طرح آزمایشی ویزا بدین صورت شکل گرفته که افراد حاضر در ساحل تمایلی به همراه بردن کیف پول خود نداشته در حالی که ممکن است قصد خرید چیزی را داشته باشند. لازم به ذکر است پیشتر نیز ایده مشابهی از جانب مایکروسافت و دستبند هوشمند Band 2 ارائه شده بود که طبق آن کاربر قادر است زمانی که در حال پیاده روی و دویدن است، از طریق گجت یاد شده نوشیدنی مورد نظر خود را از کافه های زنجیره ای استارباکس خریداری کند.

ناگفته نماند که ویزا هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت و مناطق عرضه عینک آفتابی مورد بحث منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی