ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ 3 از LTE پشتیبانی می کند؛ ساخت پورت هیبرید لایتنینگ و USB-C برای آیفون

پشتیبانی از سیم کارت برای ساعت های هوشمند اپل یکی از خواسته های همیشگی هواداران به شمار می رود؛ حالا در همین راستا یکی از تحلیلگران باتجربه موسسه ای آمریکایی طی سفر اخیر خود به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

پشتیبانی از سیم کارت برای ساعت های هوشمند اپل یکی از خواسته های همیشگی هواداران به شمار می رود؛ حالا در همین راستا یکی از تحلیلگران باتجربه موسسه ای آمریکایی طی سفر اخیر خود به کشور چین اطلاعات جالبی را بازگو کرده است.

«کریستوفر رولاند» مدعی است با چندین کارخانه تامین کننده قطعات و شرکت های حوزه تکنولوژی چین گفتگو کرده و دریافته که «اپل واچ 3» قطعاً با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت LTE طراحی و عرضه می شود.

از طرفی کمپانی اپل هم که نگران مصرف بالای VOIP روی این شبکه مخابراتی برای باتری یک گجت پوشیدنی ظریف است، تصمیم گرفته از چیپست کم مصرف تر CAT-M1 استفاده کند.

در سوی مقابل رولاند اطلاعاتی در زمینه آیفون بعدی نیز در دست دارد؛ او بر این باور است که هر سه مدل آیفون 7s و 7s Plus و نسخه ویژه 8 از تکنولوژی شارژ بی سیم بهره مند خواهند بود.

به علاوه دکمه هوم نیز به طور کامل حذف شده و با وجود دشواری های توسعه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، موبایل های جدید اپل برای رونمایی در ماه سپتامبر (شهریور و مهر 96) آماده خواهند شد.

ناگفته نماند گفته می شود اپل در حال طراحی درگاهی اختصاصی است که در واقع ترکیبی هیبرید از پورت لایتنینگ و USB-C خواهد بود، منتها این تکنولوژی تا میانه های سال 2018 میلادی آماده نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sam Paeez
    Sam Paeez | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    همین مونده بخواد تو ساعتی که swim proof هست و در سایز یک ساعت با اون باتری و دیوایسی که باید تا حد زیادی وابسته به آیفون و مکبوک باشه بخواد سیم کارت بذاره! از نظر یه سری از کاربران عاقلانه نیست چه برسه به این کمپانی

  • Mi Amir
    Mi Amir | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    جنبه تبلیغاتی داره وگرنه تو ۱ دقیقه باتریش خالی میشه

  • سعید
    سعید | ۸ فروردین ۱۳۹۶

    اقا راسته میگن مستربین تصادف کرده مرده؟؟؟

مطالب پیشنهادی