ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Kinetic Scroll؛ اپلیکیشنی برای حرکت خودکار در صفحات [نیازمند روت]

حتما برایتان اتفاق افتاده که موقع جستجوی یک عکس یا نوشته ای خاص در صفحات اینترنتی، بارها با انگشت صفحه را بالا و پایین برده اید. این کار دو مشکل اساسی دارد، اول این که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

حتما برایتان اتفاق افتاده که موقع جستجوی یک عکس یا نوشته ای خاص در صفحات اینترنتی، بارها با انگشت صفحه را بالا و پایین برده اید. این کار دو مشکل اساسی دارد، اول این که به شدت خسته کننده است و دوم این که شاید به خاطر بی حوصلگی آنقدر سریع سوایپ کنید که حتی متوجه گذر از محتوای مد نظرتان نشوید.

خوشبختانه اندروید برای اسکرول بهتر در صفحات راه حل ساده ای پیش پایتان قرار داده، راهی که البته برای استفاده از آن نیازمند یک گجت روت شده هستید. اپلیکیشن Kinetic Scroll در حکم انگشت دیجیتالی شما عمل می کند؛ هر صفحه ای در هر اپلیکیشن را به طور خودکار بالا و پایین می برد تا بتوانید در لحظه مناسب آن را متوقف کنید.

Kinetic Scroll برای فعالیت باید به طور دائم در پس زمینه فعال باشد، به خاطر همین لازم است که دسترسی این کار را برایش صادر کرده تا قادر به کار با اپلیکیشن باشید. بعد از فعالسازی حالا نوبت به تعیین اپلیکیشن هایی می رسد که قرار است از اسکرول خودکار پشتیبانی کنند.

اینجا می توانید به طور مثال همه مرورگرها، اپ گالری و تلگرام را برای اسکرول خودکار فعال کنید که طبیعتا بیشتر از سایر اپ ها صفحات شان را بالا و پایین می برید. حالا سوال اینجاست که خود این اسکرول اتوماتیک به چه شکلی انجام می شود؟

سازندگان Kinetic Scroll برای جلوگیری از حرکت خود به خودی صفحات مکانیزم جالبی در پیش گرفته اند. برای شروع اسکرول باید این کار را با دو، سه یا چهار انگشت انجام بدهید. این یعنی اسکرول با یک انگشت کماکان به شیوه معمولی انجام می شود و این موضوع را باید بزرگترین مزیت Kinetic Scroll بدانیم، چرا که قابلیت ویژه اش را طوری پیاده سازی کرده تا کاملا با قابلیت های پیش فرض اندروید یکپارچه شود.

در هر صورت وقتی که یک اسکرول دو انگشتی (یا بسته به تنظیمات سه یا چهار انگشتی) انجام دادید، صفحه با سرعت ثابت و معقولی شروع به حرکت می کند تا زمانی که با انگشت جلوی حرکت را بگیرید. البته اپلیکیشن دارای یک حالت حرکت داینمیک هم هست که بسته به سرعت سوایپ شما، سرعت اسکرول را بالا یا پایین می برد.

اگر اسکرول با دو انگشت را دوست نداشتید هم می توانید این کار را با یک ویجت انجام بدهید که دکمه های لازم برای این کار را در اختیارتان قرار داده. برای داشتن تجربه ای آسان از اسکرول در صفحات اندروید دانلود این اپلیکیشن کاربردی را به شما توصیه می کنیم.

برای این که نحوه کار اپلیکیشن را بهتر متوجه بشوید، توصیه می کنیم که حتما ویدیوی پایین را تماشا کنید:

[Kinetic Scroll [Root < 7

[Kinetic Scroll [Root < 7

سازنده: Ouadban Youssef قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

    ممنون. لطفاً برنامه‌های نیازمند روت و کاربردی بیشتری معرفی کنید.

مطالب پیشنهادی