ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین ربات های تلگرام برای دانلود از یوتیوب

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه‌های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات‌ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با چهار ربات تلگرام برای دانلود ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۵

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه‌های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات‌ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با چهار ربات تلگرام برای دانلود مستقیم ویدیوهای یوتیوب آشنا کنیم.

پس تا پایان آموزش دانلود از یوتیوب در تلگرام همراه دیجیاتو باشید.

اگر دسترسی به تلگرام برای شما سخت است، پیشنهاد می کنیم سری به مقاله ما با عنوان انواع سایت دانلود از یوتیوب بزنید. در غیر این‌صورت، لیست چند نمونه ربات تلگرامی دانلود از یوتیوب را مشاهده می‌کنید.

فهرست مطالب

ویدیوی معرفی بهترین ربات های تلگرام

دانلود رایگان ویدیوهای یوتیوب با ربات تلگرام و کامپیوتر

در ابتدا ربات تلگرام دانلود از یوتیوب utubebot@ را برایتان معرفی کنیم؛ با کمک ربات تلگرامی دانلود از یوتیوب فوق می‌توانید به دانلود مستقیم و بی‌دردسر ویدیوهای مورد علاقه خود از یوتوب بپردازید، البته این ربات تنها با کامپیوتر کار می‌کند و نمی‌توانید با گوشی از آن استفاده کنید.

برای دسترسی به این ربات کافیست از آیدی ربات تلگرام دانلود از یوتیوب utubebot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات دانلودر یوتیوب، روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می‌گذارد. پس از آن باید زبان مورد نظر خود را از طریق منوی ربات یوتیوب دانلودر انتخاب نمایید.

utubebot به صورت کلی دو راه را برای دانلود ویدیوها در اختیار شما می‌گذارد: 1- ارسال لینک یوتوب ویدیو مورد نظر 2- استفاده از دستور vid@ برای جستجوی ویدیوها. اگر از ما بپرسید روش دوم را ترجیح می‌دهیم چرا که سریع‌تر بوده و با استفاده از آن دیگر نیازی نیست از اپلیکیشن تلگرام خارج شوید و دوباره به بخش ربات یوتیوب دانلودر بروید.

بهترین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

پس از ارسال لینک مورد نظر، ربات دانلودر یوتیوب دو گزینه در مقابل شما قرار می دهد: 1- دریافت لینک به صورت ویدیو 2- دریافت لینک به صورت صوت. در صورت انتخاب گزینه دوم ویدیو مورد نظر شما به فرمت MP3 تبدیل می‌شود. در مرحله بعد در صورت انتخاب گزینه ویدیو قادر خواهید بود فرمت و کیفیت ویدیو را تعیین نمایید.

در آخر نیز نحوه ارسال ویدیو و یا صوت (به صورت فایل ارسال شود و یا لینک) از کاربر پرسیده می‌شود. دقت داشته باشید که امکان ارسال فایل‌های حجیم در تلگرام توسط این بات مقدور نیست و به همین دلیل بهتر است از گزینه دریافت ویدیو به صورت لینک استفاده کنید.

دانلود رایگان ویدیوهای یوتیوب با ربات تلگرام و گوشی

ربات دانلود از یوتیوب با تلگرام مذکور تنها برای کامپیوتر کارایی دارد، با این حال بسیاری از کاربران به دنبال ربات تلگرامی دانلود فیلم از یوتیوب رایگان برای گوشی اندروید و آیفون هستند. این کاربران می‌توانند به سراغ ربات «Youtube Downloader» یا «YoutubeDL» بروند که هردو رایگان هستند. برای دسترسی به ربات اول تنها کافیست از آیدی youtubednbot@ استفاده کنید.

پس از شروع بکار این ربات دانلود از یوتیوب، تنها کافیست لینک ویدیو را وارد کنید تا در سریعترین زمان ممکن ویدیو را برایتان بفرستد، البته برخلاف ربات قبلی گزینه‌های زیادی برای کیفیت ویدیوها در اختیارتان قرار نمی‌گیرد و تنها می‌توانید ویدیوها را با کیفیت 360p یا 720p دانلود کنید. برای تغییر کیفیت تنها کافیست عبارت setting/ را تایپ کنید.

این ربات دانلود ویدیوهای یوتیوب همچنین قابلیت‌های دیگری دارد که با تایپ / می‌توانید تمام آن‌ها را امتحان کنید. از این ویژگی‌ها می‌توان به برش ویدیوها، اسکرین شات یا دانلود صدا اشاره کرد. با تایپ help/ تمام این موارد توضیح داده می‌شود.

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

پس از تغییر تنظیمات کیفیت ویدیو، تنها کافیست لینک ویدیوی یوتیوب را وارد کنید. این ربات خوشبختانه هم با گوشی و هم با کامپیوتر کار می‌کند و برخلاف ربات دانلودر یوتیوب قبلی، تنها محدود به PC نیستید.

بهترین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

همانطور که بالاتر گفتیم، این برنامه چندین قابلیت دارد که با / شروع می‌شود و البته پس از / و حرف مربوطه، باید در ادامه آن لینک ویدیو را وارد کنید. برای مثال اگر بخواهید اسکرین شات از ویدیو بگیرید، باید s/ را تایپ کنید، در ادامه زمان مدنظرتان را وارد کنید و در پایان لینک ویدیو به آن باید اضافه شود تا برای مثال دستور نهایی شبیه این شود: /s 8:23 https://www.youtube.com/watch?v=6h2u5QhJksg که نتیجه‌اش را در تصویر بالا می‌بینید.

برای استفاده از ربات از یوتیوب در تلگرام YoutubeDL عبارت remoteyoutubedl_bot@ را تایپ کنید تا به صفحه این ربات بروید. در این ربات می‌توانید ویدیو را بطور تصویری یا صوتی دانلود کنید. اگر روی گزینه ویدیو کلیک کنید، یک کیفیت در اختیارتان قرار می‌گیرد و سپس می‌توانید آن را به صدا تبدیل کنید یا اینکه ویدیو را ویرایش کنید. با انتخاب گزینه ویرایش، می‌توانید مواردی مانند تایم شروع را تغییر دهید.

ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

اگر می‌خواهید کیفیت ویدیو بطور پیش فرض انتخاب نشود، روی گزینه Advanced Options کلیک کنید تا چندین عدد با توضیحاتی در اختیارتان قرار بگیرد. با کلیک روی هر عدد، یک کیفیت ارائه می‌شود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که این ربات برخی مواقع باعث می‌شود برای دانلود ویدیو انتظار بکشید که علتش، محدودیت ظرفیت سرور است. بنابراین اگر چندان صبور نیستید، می‌توانید ربات‌های دیگر را انتخاب کنید، البته در اکثر مواقع زمان انتظار به کمتر از یک یا دو دقیقه می‌رسد.

دانلود ویدیو یوتیوب با ربات تلگرام ایرانی

چهارمین و آخرین پیشنهاد ما به شما، یک ربات یوتیوب دانلودر داخلی است که می‌توان با گوشی و کامپیوتر از آن استفاده کرد. برای استفاده از این ربات تنها کافیست آیدی uVidBot@ را در تلگرام تایپ کنید تا به صفحه آن بروید. با ورود به این ربات، چندین گزینه شامل آخرین ویدیو، آموزش دانلود و خرید بسته را می‌بینید.

آخرین ویدیو مربوط به آخرین لینکی می‌شود که برای ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام فرستاده‌اید. آموزش دانلود هم با یک ویدیو نحوه کار با ربات در اختیارتان قرار می‌دهد. گزینه شبکه‌ها، چندین شبکه مطرح را برایتان نمایش می‌دهد. یکی از این گزینه‌ها مربوط به دریافت جایزه می‌شود که یک لینک اختصاصی برای دعوت دوستانتان ارائه می‌کند.

ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

اگرچه با یک ربات تلگرام دانلود از یوتیوب تقریبا کامل روبه‌رو هستیم، اما یک محدودیت دارد و آن نیاز به خرید بسته برای دسترسی به تمام قابلیت‌هایش است. اگر علاقه‌ای به خرید بسته نداشته باشید، هر روز می‌توانید حداکثر یک ویدیو دانلود کنید که حجم فایل و لینک به ترتیب حداکثر به ۵۰ و ۲۰۰ مگابایت می‌رسد. با خرید بسته‌ها که قیمت هرکدام را در تصویر زیر می‌بینید، محدودیت‌ها کمتر می‌شوند. با انتخاب هر بسته، لینک پرداخت در چند ثانیه برایتان ارسال می‌شود.

تعرفه استفاده از بات دانلود یوتیوب از تلگرام

پس از خرید بسته یا ادامه به صورت رایگان و البته قبول محدودیت‌هایش، تنها کافیست لینک ویدیو را وارد کنید تا کیفیت‌های موجود در اختیارتان قرار بگیرد.

ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

پس از انتخاب کیفیت موردنظر، به سرعت فایل یا لینک در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید ویدیو یوتیوب را با کامپیوتر یا گوشی اندرویدی یا آیفون توسط این ربات تلگرام دانلود کنید و از ویدیوتان لذت ببرید.

با ربات‌ها تلگرام که معرفی کردیم، می‌توانید بدون دردسر و در سریع‌ترین زمان ممکن ویدیوهای یوتیوب را روی کامپیوتر و گوشی دانلود کنید. می‌توانید هم از ربات‌های رایگان استفاده کنید و هم با خرید بسته به سراغ آخرین ربات این مقاله بروید.

همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات‌های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می‌شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول کاربران درباره ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

آیا می‌توان با ربات تلگرام از یوتیوب فیلم دانلود کرد؟

برای دانلود ویدیوهای یوتیوب چندین ربات در تلگرام وجود دارد که اکثر آن‌ها رایگان هستند. از آن‌ها می‌توانید روی کامپیوتر، گوشی اندرویدی و آیفون استفاده کنید.

آیا می‌توان در گوشی‌های اندوریدی از ربات دانلود از یوتیوب با تلگرام استفاده کرد؟

امکان استفاده از ربات‌های تلگرام برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در گوشی‌های اندرویدی وجود دارد.

آیا می‌توان در گوشی‌های آیفون از ربات یوتیوب استفاده کرد؟

در گوشی‌های آیفون اپل می‌توانید با استفاده از ربات‌های تلگرام، ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Ali_Asadi1
    Ali_Asadi1 | ۲۲ دی ۱۴۰۲

    این ربات دانلودر یوتیوب رو فراموش کردین هم فایل میده هم لینک
    youtube_download8_bot@

  • saeed moradi
    saeed moradi | ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

    سلام سرویس نت لینک هم به صورت رایگان میتونه لینک های خارجی رو به داخلی تبدیل کنه تا با اینترنت نیم بها دانلود کنید https://netlinks.ir/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی