ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سدان مرسدس AMG GT چراغ سبز تولید گرفت؛ سوپر اسپرت چهار درب اشتوتگارتی

نمایشگاه ژنو امسال که در ماه مارس برگزار شد، میزبان یک کانسپت خاص از اشتوتگارتی ها بود. این خودرو که GT Concept نام داشت، به عنوان بخشی از برنامه های مرسدس برای گرامیداشت پنجاهمین سالگرد ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

نمایشگاه ژنو امسال که در ماه مارس برگزار شد، میزبان یک کانسپت خاص از اشتوتگارتی ها بود. این خودرو که GT Concept نام داشت، به عنوان بخشی از برنامه های مرسدس برای گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس بخش AMG توسعه یافته و سر و صدای نسبتا زیادی به پا کرد.

این خودروی مفهومی در واقع برداشت ژرمن ها از یک سدان اسپرت در سال های آینده است؛ نام این اتومبیل نیز به نوعی گویای این مساله بوده و نشان می دهد که برخی از خصوصیات هیجان انگیز مدل های GT را به ارث برده است.

به تازگی آقای توبیاس موئرس مدیر بخش AMG در مصاحبه ای با سایت autonews جزییات بیشتری از کانسپت GT را افشا کرده و گفته که این خودرو برای ورود به فاز تولید چراغ سبز دریافت کرده است.

آقای توبیاس موئرس در کنار Mercedes-AMG GT

بر اساس صحبت های آقای موئرس، نمونه تولیدی سال 2018 با پیشرانه ای عادی معرفی خواهد شد؛ وی همچنین اشاره کرده که نسخه هیبریدی-شارژی (Plug-in) "خیلی دور" نخواهد بود، به این معنی که ساخت سدان GT هیبریدی نیز با تکنولوژی انحصاری AMG موسوم به EQ Power+ در دستور کار قرار دارد.

مصاحبه آقای موئرس نکات جالب دیگری نیز داشته است، از جمله اینکه وی گفته جی تی کانسپت تنها مدل هیبریدی-شارژی در خطوط تولید مرسدس-آ ام گ نبوده و بعد از آن سایر مدل ها هم به این نوع پیشرانه ها مجهز خواهند شد. علاوه بر این، مدل های کاملا الکتریکی نیز در نهایت روزی توسط این بخش به مرحله تولید خواهند رسید.

آقای موئرس در این باره جملات جالبی به کار برده و گفته: " بله، چرا که نه؟ ما نمی توانیم آینده را تغییر دهیم، بلکه باید خود را با الزامات و قوانین جدید هماهنگ نموده و با پیدا کردن راهکارهای نوین به سمت جلو حرکت کنیم."

در کنار این خودرو، مرسدس-آ ام گ در حال کار بر روی یک ابر اتومبیل هزار اسب بخاری است که انتظار می رود آن هم تا اواخر سال 2018 معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • high end
    high end | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    البته خودروی زرد رنگ با قرمزا متفاوته احتمالا یکیشون کانسپته اون یکی نمونه ی تولیدی ولی جفتشون قشنگن

    • goyban
      goyban | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

      خودروی زرد رنگ AMG GT هستش یه سوپر اسپورت که تولید هم شده (جانشین SLS) و اونقدر هم جدید نیست

      • high end
        high end | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

        تیتر اینه که سدان مرسدس amg gt چراغ سبز برای تولید گرفت .منظور شما اینه که ماشین قرمز سدانه ولی زرد نسخه کوپه؟وگرنه که خوب اسم اینم amg gt گفته شده.

        • goyban
          goyban | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

          تقریبا میشه گفت، اسم ماشین AMG GT Concept هستش، ولی باز هم احتمال تغییر نام موقع ساختنش وجود داره
          ماشین کوپه یعنی AMG GT در واقع سوپر اسپورت تولیدی فعلی مرسدس هستش

          • high end
            high end | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

            ممنون بابت اطلاعاتتون

مطالب پیشنهادی