ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از ویندوز به Visual Studio Mobile Center آمد

مایکرسافت امروز اعلام کرد پلتفرم ابری «Visual Studio Mobile Center «VSMC، در اختیار توسعه دهندگان نرم افزارهای ویندوز نیز قرار خواهد گرفت؛ البته قابلیت جدید فعلاً در مرحله پیش نمایش بوده و شرکت تاریخ دقیقی برای عرضه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۱:۲۰

مایکرسافت امروز اعلام کرد پلتفرم ابری «Visual Studio Mobile Center «VSMC، در اختیار توسعه دهندگان نرم افزارهای ویندوز نیز قرار خواهد گرفت؛ البته قابلیت جدید فعلاً در مرحله پیش نمایش بوده و شرکت تاریخ دقیقی برای عرضه عمومی آن مشخص نکرده است.

آبان ماه سال گذشته بود که شرکت ردموندی، از VSMC به عنوان پلتفرمی مبتنی بر فضای ابری، برای ساخت و مدیریت اپلیکیشن های موبایل  رونمایی کرد. ابزار مورد بحث برای تمامی نرم افزارها فارغ از زبان برنامه نویسی به کار رفته، قابل استفاده است. این پلتفرم در زمان عرضه فقط از اندروید و iOS پشتیبانی می کرد و مایکروسافت گفته بود پشتیبانی از ویندوز به زودی امکان پذیر خواهد شد.

حالا بالاخره بزرگترین کمپانی نرم افزاری دنیا، ساخت و مدیریت نرم افزارهای ویندوزی را در ابزار VSMC ممکن کرده و توسعه دهندگان می توانند فرآیند ساخت، توزیع، جمع آوری بازخوردهای کاربران و ارسال نوتیفیکیشن به آنها را برای UWP «پلتفرم جهانی ویندوز»، روی فضای ابری انجام دهند.

گذشته از پشتیبانی ویندوز، حالا VSMC از چارچوب های تست ویژه پلتفرم های اندروید، iOS  ،XCUITest و Espresso بهره می برد که توسه دهندگان می توانند با استفاده از آن، اسکریپت های خود را در پلتفرم دلخواه تست کنند.

خدمات توزیع هم به توسعه دهندگان اجازه می دهد بیلدهای موفق را مستقیماً روی اپ استورها قرار داده یا به پورتال شرکت خود ارسال کنند. در نهایت، قابلیت Push Service جدید در پلتفرم مایکروسافت، امکان بخش بندی و هدف قرار دادن کاربران را بر اساس اطلاعات تحلیل شده، مانند محدوده جغرافیایی یا شبکه مورد استفاده، فراهم می آورد.

همچنین مایکروسافت امروز اعلام کرد استانداردهای NET 2.0. و XAML در سال جار برای پلتفرم جهانی ویندوز عرضه خواهند شد؛ که نشان می دهد این کمپانی بزرگ هیچوقت پلتفرم های خود را فراموش نمی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی