ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه گذاری اینتل برای پشتیبانی از فناوری eSIM در محصولات مبتنی بر ویندوز

مایکروسافت سال گذشته برنامه های خود برای توسعه و بهبود اتصالات مخابراتی در دستگاه های مجهز به ویندوز 10 را اعلام کرده بود. حال اهالی ردموند امروز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس، اطلاعات تازه ای را ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

مایکروسافت سال گذشته برنامه های خود برای توسعه و بهبود اتصالات مخابراتی در دستگاه های مجهز به ویندوز 10 را اعلام کرده بود. حال اهالی ردموند امروز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس، اطلاعات تازه ای را در این مورد منتشر کرده و نام برخی شرکای تجاری را هم عنوان کرده است.

گفتنی است مایکروسافت پیشتر اذعان داشته بود که قصد دارد پشتیبانی از سیم کارت های الکترونیکی یا به عبارتی eSIM را به ویندوز بیفزاید و از این رو شرکای تجاری اش خواهند توانست تا دستگاه های «همیشه متصل» را بدون محدودیت های طراحی تولید کنند.

اینتل در حال همکاری نزدیک با مایکروسافت برای پشتیبانی از فناوری eSIM است

در همین رابطه غول نرم افزاری در نطق اصلی خود نام کمپانی های ایسوس، اچ پی، هوآوی، لنوو، وایو و شیائومی را به عنوان شرکای تجاری اش برای تولید کامپیوترهای مجهز به فناوری eSIM را عنوان نموده است.

باید گفت محصولات کوالکام هم اکنون با تکنولوژی eSIM سازگار هستند، اما اینتل هم برای آنکه کماکان بتواند در میدان رقابت حضور داشته باشد، اخیراً اذعان داشته که در حال سرمایه گذاری روی فناوری های LTE و eSIM است. از همین رو شرکت مذکور با مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته تا بتواند در پلتفرم «همیشه متصل» با استفاده از مودم های XMM 7260 و XMM 7260 و از طریق اپراتورهای مختلف حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد جواد شرفی
    محمد جواد شرفی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    چه جالب تو این زمینه کوالکام از اینتل جلو زده ????

  • nexaen
    nexaen | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    "با استفاده از مودم های XMM 7260 و XMM 7260 و از طریق"
    اینا هر دو یه مدل هستن - درست کنین متن رو

مطالب پیشنهادی