ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پتنت نمایشگر سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ و ثبت ۵ پتنت جدید در حوزه تولید نمایشگر

وقتی صحبت از ثبت پتنت ها و ارائه نوآوری ها باشد، سامسونگ همواره یکی از پیشروهای این حوزه به شمار می رود. این شرکت به عنوان یکی از پرچمداران تولید نمایشگرها در دنیا به تازگی ۵ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

وقتی صحبت از ثبت پتنت ها و ارائه نوآوری ها باشد، سامسونگ همواره یکی از پیشروهای این حوزه به شمار می رود. این شرکت به عنوان یکی از پرچمداران تولید نمایشگرها در دنیا به تازگی ۵ پتنت جدید را در همین زمینه به ثبت رسانده است.

دو مورد از این پتنت ها مربوط به تلفن هوشمند و تبلتی با نمایشگر قابل ارتجاع است. گرچه در اسناد مرتبط جزئیات فنی خاصی ارائه نشده، اما در آنها تصاویر شماتیکی از موبایلی به نمایش گذاشته شده که ابعادی غیر معمول در حد نخستین موبایل ها دارد.

پتنت سوم نیز تلفن هوشمند تاشونده ای را تشریح می کند که یک کیبورد فیزیکی کشویی در دل آن تعبیه شده است. شرکت کره ای نسخه اولیه چنین طرحی را سال گذشته نیز در قالب پتنتی جداگانه عرضه کرده بود.

نباید فراموش کرد که بسیاری از پتنت ها هرگز به تولید محصول منجر نمی شوند

پتنت چهارم نیز در خصوص نمایشگری اتساع یابنده است که پس از افزایش ابعاد همچنان قادر به نمایش تصاویر خواهد بود. طبق اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ، چنین نمایشگری بر پایه موادی همچون پلیمرهای رسانا، نانو لوله های کربن و احتمالاً گرافن به تولید خواهد رسید.

در پتنت پنجم نیز دیوایسی عجیب تشریح شده که شباهتی غیر معمول به یک ساعت شنی دارد. با آن که روی نمایشگر این گجت آیکون اپلیکیشن ها دیده می شود، ولی هنوز مشخص نیست که دقیقاً باید انتظار چه ابزار و کاربردی را از آن داشته باشیم.

نباید فراموش کرد که بسیاری از پتنت ها تنها ایده های انتزاعی هستند که بیشتر آنها هرگز به محصول نهایی منجر نخواهند شد، اما از طریق آنها می توان به ایده هایی که شرکت سازنده روی آنها کار می کند پی برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    عشق فقط یک کلام سامسونگ علیه سلام ??

مطالب پیشنهادی