ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید O احتمالاً در اواسط تابستان عرضه می شود

گوگل تاکنون دو نسخه آزمایشی از اندروید O را برای استفاده علاقه مندان و توسعه دهندگان منتشر کرده اما هنوز تاریخی را برای عرضه رسمی آن عنوان نکرده است. اکنون یکی از منابع خبری، اطلاعات ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

گوگل تاکنون دو نسخه آزمایشی از اندروید O را برای استفاده علاقه مندان و توسعه دهندگان منتشر کرده اما هنوز تاریخی را برای عرضه رسمی آن عنوان نکرده است. اکنون یکی از منابع خبری، اطلاعات تازه ای را در رابطه با زمان انتشار تازه ترین نسخه اندروید در اختیار دوستداران قرار داده است.

گفتنی است گوگل معمولاً نسخه های تازه اندروید را در فصل پاییز راهی دستگاه های پیکسل و نکسوس می کند اما اخیراً «David Ruddock»، یکی از اعضای وبسایت AndroidPolice به نقل از یک منبع خبری آگاه اعلام کرده است که اندروید O در هفته اول یا دوم ماه اوت (اواسط مرداد ماه) برای دستگاه های پشتیبانی شده منتشر می شود.

بروز رسانی اندروید O ابتدا در اختیار پیکسل ها قرار گرفته و کمی پس از آن برای تلفن های همراه نکسوس عرضه می شود

همچنین منبع خبری مذکور اذعان داشته است که این بروز رسانی به صورت OTA در دسترس تلفن های همراه پیکسل قرار می گیرد و موبایل های نکسوس هم حدوداً در همان تاریخ آپدیت را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است گرچه «Ruddock» بیان کرده که اطلاعات مورد بحث را یک منبع خبری قابل اطمینان در اختیارش قرار داده، با این حال باید در نظر داشت که برخی اوقات به دلیل بروز مشکلات پیش بینی نشده، برنامه ریزی های اعلام شده دچار کمی تغییر خواهند شد.

ناگفته نماند چنانچه اندروید O در اواسط مرداد منتشر شود، گوگل احتمالاً یک یا دو ماه پس از آن اقدام به رونمایی از پیکسل 2 خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    تغییرات جذابی نداشت

    • sahand shabanloei
      sahand shabanloei | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

      دیگه چه تغییراتی مونده که انجام نداده باشه ؟؟?

مطالب پیشنهادی