ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Oppo R11 Plus با دوربین دوگانه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

کمپانی اوپو چند روز پیش برخلاف انتظار موبایل R11 را در وب سایت خود به نمایش گذاشت و آن را به شکل غیر رسمی معرفی کرد. امروز این شرکت چینی به صورت رسمی اقدام به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

کمپانی اوپو چند روز پیش برخلاف انتظار موبایل R11 را در وب سایت خود به نمایش گذاشت و آن را به شکل غیر رسمی معرفی کرد. امروز این شرکت چینی به صورت رسمی اقدام به رونمایی از R11 و مدل پلاس آن نموده و از آنجا که پیش از این با مدل R11 آشنا شده بودیم، در اینجا فقط به مدل پلاس خواهیم پرداخت.

موبایل Oppo R11 Plus از نمایشگری 6 اینچی مجهز به پنل امولد با رزولوشن تمام اچ دی بهره می گیرد، و باتری پرقدرت 4000 میلی آمپر ساعتی در آن تعبیه شده که به لطف فناوری شارژ سریع VOOC Flash به سرعت پر می شود.

سخت افزار اصلی این دستگاه را چیپست اسنپدراگون 660 مجهز به هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی ادرنو 512، شش گیگابایت حافظه رَم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی تشکیل می دهند. این دستگاه از کارت های حافظه مایکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

ماژول دوربین دوگانه در R11 Plus از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با لنز استاندارد و گشودگی دیافراگم f/1.7 بهره می گیرد که در کنار آن حسگر 20 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و گشودگی دیافراگم f/2.6 نیز دو برابر بزرگنمایی اپتیکال را در اختیار کاربر قرار می دهد. شرکت اوپو از حسگرهای IMX398 و IMX350 ساخت سونی در این ماژول استفاده کرده و سیستم پردازش سیگنال کوالکام نیز افکت های بوکه و حالت پرتره را فراهم می سازد.

هرکدام از دوربین های پشتی R11 Plus توانایی ثبت ویدیوهای 4K را دارند. دوربین سلفی این دستگاه هم 20 مگاپیکسلی است و گشودگی دیافراگم آن به f/2.0 می رسد.

از جمله ویژگی های برجسته این دستگاه می توان به طراحی یکپارچه تمام فلزی با خطوط آنتن پنهان اشاره کرد. ضخامت Oppo R11 Plus به 7.8 میلیمتر و وزن آن به 188 گرم می رسد که با توجه به نمایشگر غول پیکر، بسیار مناسب است. اطلاعات زمان عرضه و قیمت این دستگاه به زودی از سوی سازنده اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mazhar X
    Mazhar X | ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

    پشتش خیلی شبیه آیفونه

مطالب پیشنهادی