ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به کنفرانس نینتندو در E3 2017؛ تمام اخبار و تریلرها

کنفرانس نینتندو تحت عنوان Nintendo Spotlight با خبر معرفی بازی راکت لیگ برای نینتندو سوییچ آغاز شد. یک تجربه عالی برای جمع های دو تا چهار نفره که می تواند از پر فروش ترین های ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

کنفرانس نینتندو تحت عنوان Nintendo Spotlight با خبر معرفی بازی راکت لیگ برای نینتندو سوییچ آغاز شد. یک تجربه عالی برای جمع های دو تا چهار نفره که می تواند از پر فروش ترین های این کنسول نیز باشد.

تمرکز نینتندو بر معرفی پشت هم بازی ها برای سوییچ است و بدون فوت وقت، نینتندو به سراغ یکی از بزرگ ترین بازی های در دست توسعه خود یعنی Xenoblade Chronicles 2 می رود. عنوانی که قطعا تاثیر قابل توجهی روی فروش سوییچ خواهد داشت.

خوشبختانه آنطور که شایعه شده بود، زنوبلید کرونیکلز 2 به سال 2018 موکول نشده و پایان امسال برای سوییچ عرضه می شود. البته تاریخ عرضه دقیقی ارائه نشد و نینتندو به «تعطیلات 2017» بسنده کرد.

سپس نوبت به Kirby می رسد. مگر می شود نینتندو کنسولی بسازد و کِربی روی آن نباشد؟ Kirby جدید که هنوز نام خاصی برای آن در نظر گرفته نشده، قرار است سال 2018 عرضه شود.

پوکمون کمپانی نیز یک بازی مبارزه ای برای سوییچ در دست توسعه دارد که پیشتر با نام Pokemon Tournament DX معرفی شده بود اما سورپرایز اصلی این نیست.

Game Freak برای نینتندو سوییچ یک پوکمون در دست توسعه دارد که همه منتظر آن بودند. یک عنوان اصلی از سری پوکمون که ماه ها در مورد شایعه یا حقیقت بودن آن صحبت شده بود و حالا می دانیم که این اتفاق قرار است رخ دهد.

Metroid Prime 4 دقیقا همان عنوانی است که طرفداران قدیمی نینتندو سال ها انتظارش را می کشیدند. متروید هیچگاه برای وی یو عرضه نشد و همین مسئله سبب شد تا انتظار برای تجربه یک متروید جدید طولانی تر شود.

یوشی یکی از بازی های محبوب Wii U بود و حالا نینتندو می خواهد نسخه جدیدی برای کنسول سوییچ بسازد. این بازی هم مثل کِربی هنوز اسم خاصی ندارد و برای انتشار جزئیات و اطلاعات بیشتر از آن باید حداقل چند ماهی منتظر ماند.

Fire Emblem Warriors چند ماه پیش معرفی شده بود و از وجود همکاری میان نینتندو و Tecmo-Koei اطلاع داشتیم. در این کنفرانس نیز نمایشی کوتاه از بازی به نمایش در آمد که در ادامه می بینید. Fire Emblem Warriors پاییز امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می شود.

اسکایریم برای نینتندو سوییچ آماده می شود و فقط شاهد یک پورت ساده نیستیم. جوی کان ها حکم سپر و شمشیر را دارند و حتی می توان با Master Sword و لباس شخصیت لینک از بازی افسانه زلدا در دنیای اسکایریم گشت و گذار کرد. هنوز مشخص نیست که اسکایریم چه زمانی برای سوییچ عرضه می شود اما قطعا ارزش نگاهی دوباره روی این پلتفرم را با توجه به ویژگی های جدیدش دارد.

3 ماه از عرضه زلدا می گذرد و هنوز بسیاری از ما درگیر دنیای غنی و پر هیجان آن هستیم. برای پشتیبانی از آن، نینتندو تصمیم گرفته دو بسته الحاقی که مجموعا 20 دلار قیمت دارند برای این بازی عرضه کند. اولی با نام The Master of Trials تا چند روز دیگر یعنی 9 تیر ماه ارائه می شود و دومی به نام The Champions Ballad هم انتهای سال 2017 آماده خواهد شد.

همانطور که ابتدای متن هم اشاره شد، راکت لیگ هم برای نینتندو سوییچ تایید شد و شرکت سازنده اعلام کرد این عنوان با قابلیت مالتی پلیر لوکال بی سیم و کراس پلی با اکس باکس وان اواخر امسال عرضه خواهد شد.

و در انتهای این کنفرانس کوتاه هم نمایشی از سوپر ماریو اودیسه را شاهد بودیم. ماریو حالا می تواند با قدرت کلاهش وارد هر جسم یا شخصی شود و در شهر برای خودش جولان دهد. از ساختمان ها بالا برود، وارد بدن دشمنانش شود و آن ها را کنترل کند و...

سوپر ماریو اودیسه 5 آبان ماه امسال برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه تریلری کوتاه و گیم پلی 21 دقیقه ای از بازی را تماشا می کنید.

پس از پایان کنفرانس، دو تریلر مربوط به بازی های Sonic Forces و Metroid: Samus Returns نیز منتشر شد که هر دو را در ادامه مشاهده می کنید.

در انتها نیز می توانید کل کنفرانس 25 دقیقه ای نینتندو را یکجا تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 2000
    2000 | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    چه خبره برادر یه کامنت بدی بسه

  • ali lotfi
    ali lotfi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    تو همه ی بازی هاشون ماریو هست . بازیای ماشینی. بازیای اکشن. حتما پس فردا هم یه کال اف دیوتی میسازن با شخصیت ماریو ????

  • ali lotfi
    ali lotfi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    اینا چیز دیگه ای به جز ماریو ( mario ) ندارن ???

مطالب پیشنهادی