ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: اکس باکس در E3 به هیلو و گرز نیازی نداشت؛ سونی: برخی پروژه ها را نشان ندادیم

انتظارات از کنفرانس های سونی و مایکروسافت قبل از E3 بسیار زیاد بود. با این حال E3 امسال خیلی حال و هوای جذاب و پر شوری نداشت و بر خلاف سال های گذشته، غول های ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

انتظارات از کنفرانس های سونی و مایکروسافت قبل از E3 بسیار زیاد بود. با این حال E3 امسال خیلی حال و هوای جذاب و پر شوری نداشت و بر خلاف سال های گذشته، غول های صنعت بازی های ویدیویی سورپرایزهای خاصی را برایمان به همراه نیاورده بودند.

انتظار می رفت که مایکروسافت با کنسول تازه اش غوغایی به پا کند و سونی نیز با معرفی بازی های جدید صحنه کنفرانس را به آتش بکشد. اما هر دو شرکت تا اندازه خیلی زیادی محتاطانه عمل کردند.

ردموندی ها تنها به معرفی کنسول تازه خود بسنده کردند و به جز فورتزا موتور اسپورت ۷ از معرفی بازی های انحصاری بزرگی که بتواند قدرت گرافیکی اکس باکس وان اکس را به تصویر بکشد، به نوعی طفره رفتند. از طرفی سونی نیز با وجود آنکه کنفرانس پر باری داشت، اما تقریبا هیچ بازی جدیدی را معرفی نکرد و تنها بمب خبری ژاپنی ها به نسخه بازسازی Shadow of the Colossus محدود شد.

با این وجود مدیران هر دو شرکت پس از پایان کنفرانس ها از E3 و عملکردشان گفته اند. مدیر اکس باکس مایکروسافت، اخیرا در مصاحبه های خود از عدم حضور بازی های بزرگی همچون Halo و Gears of War سخن به میان آورده است.

به گفته فیل اسپنسر هر دو شرکت ۳۴۳ و کوالیشن، حسابی سرشان برای پروژه های بعدی خود شلوغ است و در آینده سورپرایزهای بیشتری برای مان دارند. اما به گفته او، پروژه های هر دو استودیو هنوز برای نمایش در E3 آماده نبوده است و آن ها تریجیح دادند تا از حضور این دو اثر در کنفرانس جلوگیری کنند.

از طرفی شوهی یوشیدا نیز اعلام کرده که صحنه E3 سونی غایبین بسیاری داشت. به گفته مدیر استودیوهای جهانی پلی استیشن، بازی های بسیاری بودند که در جریان کنفرانس سونی معرفی نشدند و زمان پرده برداری از آن ها به تاریخ دیگری موکول شده است.

احتملا سونی برخی از این بازی ها را برای پلی استیشن اکسپرینس نگه داشته تا برای آن کنفرانس نیز سورپرایزهای بزرگی در دست داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sorush33
    sorush33 | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    انحصاری های زیادی در استویو های فرست پارتی سونی به زودی انتشار پیدا میکنند.سونی اگر میخواست امسال هم سورپرایز کنه به دلیل تداخل بازی ها،ضرر مالی میکرد
    تدبیر سونی هوشمندانه بود
    مایکروسافت هم مثل همیشه بود.کم فروغ

مطالب پیشنهادی