ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیر طراحی صنعتی Nest، این کمپانی را به مقصد شرکت LVMH ترک کرد

بنابر گزارش های تازه، راکی جیکوب، مدیر طراحی صنعتی Nest اخیراً این کمپانی را به مقصد شرکت LVMH که در زمینه محصولات لوکس فعالیت دارد ترک کرده است. تونی فادل و مت راجرز، موسسین نست، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

بنابر گزارش های تازه، راکی جیکوب، مدیر طراحی صنعتی Nest اخیراً این کمپانی را به مقصد شرکت LVMH که در زمینه محصولات لوکس فعالیت دارد ترک کرده است. تونی فادل و مت راجرز، موسسین نست، جیکوب را در سال 2013 به عنوان طراح صنعتی به استخدام خود درآوردند و از آن زمان، جیکوب تیم طراحی سخت افزار کمپانی را شکل داد. گفتنی است که این کمپانی در سال 2014 توسط گوگل خریداری شد.

پیش از استخدام جیکوب، نست به صورت قراردادی با شرکت های طراحی صنعتی همکاری می کرد. اما پس از پیوستن وی به مجموعه، جیکوب طراحی محصولات جدید نست مانند نسل دوم سیستم هشدار دود و نسل سوم ترموستات ها را برعهده گرفت. ضمناً گفته می شود که دوربین نست و تمام محصولات جدیدی که هنوز به بازار عرضه نشده اند نیز توسط جیکوب و تیم وی طراحی شده اند.

جیکوب در حال ترک شرکتی است که از زمان خرید توسط گوگل و حالا آلفابت، تغییرات مدیریتی و فرهنگی شگرفی را پشت سر گذاشته است. یک سال پیش فادل از سمت خود به عنوان مدیرعامل نست کناره گیری کرد و این کمپانی حالا بیش از هر زمان دیگری با آلفابت ادغام شده است؛ ضمناً چند وقت پیش نرم افزار گوگل نیز به برخی دیوایس های نست اضافه شد.

طراحی یکی از تمرکزهای اصلی نست از زمان تاسیس بوده و این ذهنیت به زمانی باز می گردد که فادل کماکان در اپل فعالیت می کرد و آیپاد را طراحی نمود. ناگفته نماند که جیکوب در حال حاضر خود را به عنوان «مشاور» نست در پروفایل لینکداین اش توصیف می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی