ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های جدید شارپ، مجهز به صفحه نمایش واقعاً بدون حاشیه

در سال ۲۰۱۷ گرایش طراحی موبایل ها به سمت کاهش حاشیه بالا و پایین نمایشگر دستگاه سوق پیدا کرد. با اینکه بیشتر موبایل های پرچمدار اخیر حاشیه ها را کاهش داده اند، ولی شارپ به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

در سال ۲۰۱۷ گرایش طراحی موبایل ها به سمت کاهش حاشیه بالا و پایین نمایشگر دستگاه سوق پیدا کرد. با اینکه بیشتر موبایل های پرچمدار اخیر حاشیه ها را کاهش داده اند، ولی شارپ به تازگی دو موبایل جدید را معرفی کرده که تمام پنل های جلویی آنها را صفحه نمایشگر تشکیل می دهد.

شارپ نام هایی برای این دو موبایل در نظر گرفته که تا همیشه در ذهن‌تان حک می‌شوند: FS8016 و FS8010. هر دو دستگاه دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی هستند و صفحه نمایش آنها از رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۰۸۰ بهره می برد. تلفن های هوشمند از دو دوربین ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی بهره می برند و حافظه رم آنها هم ۴ و ۶ گیگابایتی اعلام شده است.

بر اساس همین مشخصات فوق، می توان حدس زد که با موبایل هایی رده بالا طرف هستیم. البته به قسمت چیپست که برسیم، احتمالاً نظرتان کمی تغییر می کند. موبایل FS8016 از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می برد در حالی که FS8010 میزبان یک اسنپدراگون ۳۳۰ است.

البته امروزه چیپست های میان رده های کوالکام تفاوت چندان زیادی با چیپست های پرچمدارش ندارند و بر اساس آزمایش های انجام شده، قدرت اسنپدراگون ۶۶۰ خیلی هم از اسنپدراگون ۸۳۵ کمتر نیست.

اما آیا باید از معرفی موبایل هایی از سوی شارپ که بخش جلویی آنها صرفاً به یک شیشه صفحه نمایش اختصاص یافته تعجب کرد؟ پاسخ منفی است. چراکه اگر یادتان باشد، همین شرکت بود که در سال ۲۰۱۴، موبایلی با نمایشگر بدون حاشیه در بخش فوقانی به نام «Aquos Crystal» را معرفی کرد؛ محصولی که سه سال پیش، عجیب و فوق العاده به حساب می آمد.

شارپ کمتر از یک ماه دیگر عرضه این دو موبایل را آغاز می کند، هرچند که هنو قیمت نهایی آنها ذکر نشده است. البته، با نگاهی به محصولات خاص شارپ در سال های گذشته، می توان انتظار مبلغی معقول را از ساخته‌ی جدید این شرکت داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • trafficivil
    trafficivil | ۱۱ تیر ۱۳۹۶

    این بدبخت 3 سال پیش گوشی کم حاشیه تولید کرد هیشکی نفهمید بعد الان هی سامسونگ تبلیغ حاشیه کمشو میکنه.مثل سنسور عنبیه چشم.

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    یه لحظه فک کنین .. داریم بازی میکنیم باهاش همش دستمون میخوره به صفحش ... اینو فقط باید بزاریم روی سطح صاف تا بشه ازش استفاده کرد ... گوشی بدون حاشیه کاربردی نیست. ... یکم حاشیه لازمه

  • high end
    high end | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    این بیکرانه این بی حاشیس این زیباست نه اون یکی ها salgappxiao

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی