ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تصاویر زنده منتسب به ماژول دوربین گلکسی نوت 8 و قاب محافظ آن منتشر شد [به روز رسانی شد]

امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، که به نظر واقعی می رسند.

آنچه در این دو عکس دیده می شود، با تصاویر قبلی نیز کاملاً مطابقت دارد، یعنی ماژول دوربین دوگانه با چیدمان افقی، فلاش LED، حسگر ضربان قلب، و نهایتاً حسگر اثر انگشت که به همین ترتیب در کنار یکدیگر جای گرفته اند.

با توجه به این موضوع، ظاهراً سامسونگ نتوانسته حسگر اثر انگشت را درون نمایشگر تعبیه نماید، یا حداقل اینکه وقت کافی برای انجام آن در اختیار نداشته. البته هنوز نمی دانیم آیا اپل به چنین پیشرفتی رسیده، یا اینکه تمام شرکت ها این قابلیت سودمند را به پرچمداران سال بعدشان موکول می کنند.

در ادامه، تصاویری زنده منتسب به قاب محافظ گلکسی نوت 8 نیز توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که چیدمان پورت ها را نشان می دهد و خوشبختانه شاهد جایگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز هستیم، درگاهی کاربردی که سامسونگ هنوز تصمیم به حذف آن نگرفته.

حتی با وجود این تصاویر، باز هم احتمال می رود که ساختار دوربین دوگانه هنوز نهایی نشده و چیزی که در زمان رونمایی می بینیم با این عکس ها متفاوت باشد، اما حضور درگاه هدفون را می توان با اطمینان نسبی باور کرد، چون گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن هم از این پورت بهره می برند.

 

به روز رسانی:

امروز تصویر تازه ای از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شد که به دلیل خاموش بودن دستگاه، حاشیه های نمایشگر به سختی قابل رؤیت هستند:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Alireza Yavari
    Alireza Yavari | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    همینایی که میگن چقدر نوت ۸ زشته اولین کسایی هستن که میرن میخرن

  • Ali.T
    Ali.T | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    غیر از کلید ولوم و پاور یه کلید دیگه هم سمت چپ هست. اون چیه؟

    • نیما سالارکیا
      نیما سالارکیا | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

      کلید بیکسبی

    • Erfan Baseri
      Erfan Baseri | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

      دستیار صوتی

  • amir47
    amir47 | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    دوستان انقد با هم کلکل نکنین هر گوشی یه خوبی ها و یه بدی هایی داره هیچ کدوم کامل نیستن در خصوص طراحی من خودم سامسونگ و دوست دارم ولی کلا سامسونگ توی طراحی پشت گوشی زیاد چنگی به دل نمیزنه ولی هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت تا گوشی ای نیومده از نزدیک ندیدین و دستتون گرفتین قضاوت نکنین مثلا من هواوی p10 از نزدیک دستم گرفتم خیلی ناز و باریک و خوش دست و لوکسه یا سونی با اینکه خیلی حاشیه داره و یک نواخته خیلی لذت می بری ازش پشتش از همه گوشی ها به نظرم خوشگل تره و تصویرش واقعااا شارپه واقعااا و..حالا کلا هر برندی زیبایی و زشتی ای داره ولی برین حتماا هر گوشی و از نزدیک بگیرین دستتون مثلا جی 6 خیلییی لوکسه مخصوصا مشکیش

    • فرزاد
      فرزاد | ۲۰ تیر ۱۳۹۶

      کاملا موافقم
      من الان اس۷اج دارم و وقتی اس۸ اومد ازش بدم میومد
      ولی وقتی اط نزدیک دیدم واقعا کوچیک و فوق العاده بود

  • میلاد
    میلاد | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    پشتش دقیقا شبیه قورباغه شده

  • میلاد
    میلاد | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    چقدر زشتههههه

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    چرا ماژول دوربین رو انقد زشت طراحی کرده اخه.گند زده که.حتما باید دور دوربین سیاه و برجسته باشه؟اه

  • AmooBehzad
    AmooBehzad | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    گند زده پشتشو
    آخه چرااا
    انگار دوتا چشمه
    من به این گوشی خیلی امید داشتم

  • aminhosseini
    aminhosseini | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    گوشی سری نوت اصن قابل مقایسه با بقیه مدلهای دیگه نیست. یه جورایی مدل قوی و لوکس سامسونگ. و فک نکنم کسی استفاده کرده باشه و راضی نباشه. و همیشه ثابت کرده. از بهتریناست. حالا اگه اون مشکل پارسال رو فراموش کنیم. خداییش فوق العاده بوده تو این چند سال

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    دوربینش سرعت گیره ??

  • Metal
    Metal | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    ???
    كتلت جديد مبارك ??
    باشد تا آيفون گيريد ?

    • مجوری
      مجوری | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

      زشت

    • TIBAG
      TIBAG | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

      آیفون مونتاژ کنندس تا یه گوشی ساز

    • ErfanMTI
      ErfanMTI | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

      خداروشکر ایفون رو دادم رفت و با ..... ی مثل تو توی یه دسته باقی نموندم

مطالب پیشنهادی