ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ابزار Backup and Sync گوگل هم اکنون برای مک و ویندوز در دسترس است

اپلیکیشن دسکتاپ Backup and Sync گوگل پس از یک تأخیر نسبتاً طولانی هم اکنون برای مک و ویندوز قابل دانلود است. کاربران از حالا به بعد می توانند از هر چیزی از جمله تصاویر و ویدیو های ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اپلیکیشن دسکتاپ Backup and Sync گوگل پس از یک تأخیر نسبتاً طولانی هم اکنون برای مک و ویندوز قابل دانلود است. کاربران از حالا به بعد می توانند از هر چیزی از جمله تصاویر و ویدیو های دوربین، کارت های SD و دستگاه های USB نسخه پشتیبانی تهیه نموده و به جای ثابت ماندن در یک مکان آن ها را همگام سازی کنند.

تا زمانی که اطلاعات تان در Google Drive و Google Photos قرار دارد، باید گفت که این روش یک راه مطمئن برای حفاظت از فایل ها و تصاویر به وسیله تهیه نسخه پشتیبان از آن ها به شمار می رود و در درجه اول برای کاربران مصرف کننده در نظر گرفته شده است.

به کاربران G Suite نیز توصیه می شود تا زمانی که محصول شرکت محور این کمپانی به نام Drive File Stream به بازار عرضه شود به استفاده خود از سرویس Google Drive ادامه دهند. با این حال کاربران دیگر هم می توانند برای دسترسی به این سرویس ثبت نام کنند.

گوگل در وبلاگ خود نوشته است که:

تنها پوشه هایی که می خواهید از آن ها نسخه پشتیبان تهیه شود را انتخاب کنید؛ ما از باقی موارد موجود محافظت خواهیم کرد.

Backup and Sync هم اکنون از طریق Google Drive و Google Photos برای دانلود در دسترس است. در همین رابطه باید منتظر باشیم و ببینیم که بازخورد کاربران نسبت به این تغییرات تا چه حد مثبت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی