ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با بهترین بازی های آفلاین تلفن های هوشمند آشنا شوید [قسمت دوم و پایانی]

سیستم پرداخت درون برنامه ای عناوین موبایل با وجود اینکه به نوعی یک معادله ای دو سر سود برای بازیکن ها و سازندگان به حساب آمده و ضمن سودآوری مناسب برای توسعه دهندگان توانسته خیلی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

سیستم پرداخت درون برنامه ای عناوین موبایل با وجود اینکه به نوعی یک معادله ای دو سر سود برای بازیکن ها و سازندگان به حساب آمده و ضمن سودآوری مناسب برای توسعه دهندگان توانسته خیلی از بازی ها را رایگان کند [با توجه به ذائقه دارندگان اسمارت فون ها] اما نکته منفی بزرگی دارد: اپلیکیشن های زیادی آنلاین شده اند.

علت این مسئله هم به تبلیغات این بازی ها باز می گردد. سازنده می خواهد بازیکن را برای به دست آوردن پاداش مجبور به تماشای ویدیوهای تبلیغاتی کند و متاسفانه اینترنت اجباری یکی از ساده ترین راه ها به حساب می آید. اما بین گستره زیاد این عناوین که تعدادشان هم رو به روز در حال افزایش است، می توانیم بازی های آفلاین جذابی ببینیم.

برای مطلب پیش رو هم تصمیم گرفتیم روی همین اپلیکیشن ها دست بگذاریم. طبیعتا بازی های آفلاین موبایل تعداد زیادی دارند و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم شما هم عناوینی که می شناسید را با ما در میان بگذارید.

پیش از این مقدمه را طولانی نمی کنیم؛ اگر می خواهید بدون نگرانی از اینترنت یک تجربه سرگرم کننده با تلفن های هوشمند خود داشته باشید، تا پایان ما را همراهی کنید. قسمت نخست مقاله را می توانید از اینجا مطالعه کنید.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded - game

Sky Force Reloaded پیش از آنکه یکی از بهترین بازی های سبک شوتم آپ اسمارت فون ها باشد، نشان داد که با حفظ مکانیزم های سبک های قدیمی هم می توان عنوانی جذاب ساخت. بالانسی مناسب بین ایده های نو و المان های گذشته که این روزها خیلی کم شاهدش هستیم و Infinite Dreams با Sky Force Reloaded توانست به آن دست یابد. همانند بقیه بازی های سبک شوتم آپ، با ساخته Infinite Dreams هم دوربین از بالا بوده و کنترل هواپیمایی جنگی را به عهده دارید.

بنابراین باید به دشمنان شلیک کرده و مراقب حمله آن ها باشید. جدا از وجود آیتم های مختلف، گیم پلی روان، کنترل کاملا متناسب برای دیوایس های لمسی و گرافیک زیبا یکی از مهمترین المان های موفقیت Sky Force Reloaded را باید به نام «پویایی محیط ها» بزنیم که اهمیت زیادی بین بازی های شوتم آپ دارد و Infinite Dreams به خوبی توانست به آن بپردازد؛ هر لحظه با یک چالش متفاوت رو به رو می شوید.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

سازنده: Infinite Dreams قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 600 / 262 مگابایت زبان:

فرش

ساخته مهدی بهرامی ایرانی ترین بازی موبایل داخلی است. چون فرهنگ ایرانی نه فقط با گرافیک یا موسیقی بلکه آن را لا به لای مکانیزم های گیم پلی هم می توانید ببینید. شما اینجا باید شخصیت داستان که همان فرش است را به واسطه پهن و لوله کردنش به مکعب رنگی برسانید. بخش سخت ماجراجویی هم آنجاست کاشی هایی که فرش روی آن ها است چینش درستی نداشته و خودتان باید راهی درست به وجود بیاورید. بد نیست بدانید بین بهترین های 95 دیجیاتو، فرش توانست بهترین بازی موبایل ایرانی لقب بگیرد و پیشنهاد می کنیم تجربه اش را از دست ندهید.

فرش - Farsh

فرش - Farsh

سازنده: مهدی بهرامی قیمت: 1.99 دلار / 3000 تومن دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 4.1 / 23.3 مگابایت زبان:

Riptide GP: Renegade

com- (3)-w600

بازی های ریسینگ همیشه هیجان فراوان خود را داشته اند و مجموعه Riptide GP را با سرعت بالایش می توانیم یکی از بهترین عناوین رانندگی تلفن های هوشمند بنامیم. عنوانی که با آن هدایت هیدروجت ها را به عهده داشته و باید با آن ها به مسابقه با بقیه بازیکن ها بروید. جدا از سرعت بالای گیم پلی Renegade، ساخته Vector Unit دارای چالش های پویا، منطقه های متفاوت نسبت به گذشته و البته حالت های مختلف گیم پلی هم هست که تمام این ها به همراه ریتم بالا موجب شدند تا بازی «افزایش آدرنالین» را به معنای واقعی کلمه تعریف کند.

Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade

سازنده: Vector Unit قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 92.71 / 108 مگابایت زبان:

The Battle of Polytopia

the-battle-of-polytopia-itunes

شاید The Battle of Polytopia نسبت به بقیه عناوین لیست و حتی بازی های هم سبک خودش عنوانی ناشناخته باشد ولی این بدین معنی نیست که با یک اپلیکیشن ضعیف رو به رو هستیم. اتفاقا اگر بخواهیم لیستی از بهترین بازی های استراتژی تهیه کنیم، The Battle of Polytopia رتبه خیلی خوبی را به دست می آورد. آن هم فقط به یک علت: الهام کاملا استادانه از Civilization.

ساخته Midjiwan عنوانی است که با وجود ذات آشنایش، انگار مکانیزم هایش از همان ابتدا برای تلفن های هوشمند طراحی شده اند. اپلیکیشنی که پیچیدگی های همیشگی سیویلیزیشن را نداشته و المان ها ساده شده اند. The Battle of Polytopia به بازیکن ها کنترل یک تمدن را داده و حالا ضمن پیشرفت منطقه، باید مراقب حمله دشمنان باشند. خواهان یک تجربه مشابه و جذاب از سیویلیزیشن هستید؟ The Battle of Polytopia اینجاست.

The Battle of Polytopia

The Battle of Polytopia

سازنده: Midjiwan AB قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 36 / 29 مگابایت زبان:

Rockstar Games

https://digiato.com/wp-content/uploads/2016/12/Bully-2-Rockstar-w600.jpg

راک استار سیاست جالبی برای عناوین محبوبش پیش گرفته است. این کمپانی معمولا به مناسب 10 سالگی بازی های بزرگ خود، آن ها را برای تلفن های هوشمند به انتشار می رساند تا بازیکن ها با قاب کوچک و قابلیت های این دیوایس، تجربه ای آشنا اما متفاوت داشته باشند. خوشبختانه دو دفعه قرعه به نام دو تا از بهترین ساخته های آن ها افتاد؛ Bully و Grand Theft Auto San Andreas که از بهترین های صنعت گیمینگ هستند.

دو عنوانی که شما را به محیطی بزرگ فرستاده و به واسطه آزادی عملی که دارید باید کارهای مختلفی انجام دهید. با Bully نقش یک دانش آموز قلدر را داشته و به یکی از بدترین دبیرستان های ممکن فرستاده می شوید و با San Andreas هم به رقابت با گانگسترها و باندهای خلاف کار می پردازید. اگر خواهان یک تجربه Open World روی تلفن های هوشمند هستید، ساخته های راک استار بهترین گزینه ممکن هستند.

Bully: Anniversary Edition

Bully: Anniversary Edition

سازنده: Rockstar Games قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2410 مگابایت زبان:

دانلود نسخه اندروید جی تی ای - دانلود نسخه iOS جی تی ای

Cut the Rope Magic

چه کسی فکر می کرد ایده رساندن آب نبات به یک موجود کوچک این قدر موفقیت آمیز باشد؟ اما Cut the Rope با استفاده درست از قانون فیزیک توانست خودش را به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های تلفن های هوشمند اثبات کند و با Magic شاهد افزایش محبوبیت این مجموعه بودیم. همانند گذشته با آخرین قسمت از Cut the Rope هم تنها باید با بریدن طناب ها، بسته به موقعیت شان، سعی کنید آب نبات را به شخصیت دوست داشتنی بازی برسانید. با این تفاوت که حالا جادو هم چاشنی کار شده و بعضی اوقات مجبورید شکل کاراکتر داستان را عوض نمایید.

Cut the Rope: Magic

Cut the Rope: Magic

سازنده: ZeptoLab UK Limited قیمت: 4000 هزار تومن دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 193 / 34.9 مگابایت زبان:

Score Heroe

Score! Hero - game

نه فقط برای داشتن یک ایده متفاوت، Score! Hero عنوانی عالی است چون توسعه دهنده جای پرداخت به قسمت های گوناگون و اضافی روی بخش هایی دست گذاشت که برای گیم پلی اش کفایت می کردند. طی تمام مرحله ها باید با استفاده از مکانیزم خلاقانه «سوایپ» [کشیدن دست روی صفحه] گلزنی کنید؛ پاسکاری کرده و وقتی که موقعیت مناسب را پیدا کردید به حریف گل بزنید. سناریو کوتاه مرحله ها و تفاوت بین چالش ها موجب شده اند Score! Hero ریتم خود را تا پایان حفظ نموده و اگر تا حالا تجربه اش نکرده اید اکنون زمان مناسبی است.

Score! Hero

Score! Hero

سازنده: First Touch قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 99.7 / 102.5 مگابایت زبان:

Implosion – Never Lose Hope

اینکه این روزها خلاقیت به بخش جدایی ناپذیری از بازی های موبایل تبدیل شده و توسعه دهندگان رو به ساخت عناوین خلاقانه می آورند خیلی عالی است ولی متاسفانه این مسئله باعث شده تا عناوین به اصطلاح هاردکور و شبه کنسولی جایگاه خود را بین اپلیکیشن های اسمارت فون ها از دست بدهند. بعضی از بازی های امروزی هم که به خود لقب «هاردکور» می دهند تکرار مکررات بوده یا معمولا ارزش تجربه ندارند.

یکی از بهترین راه ها برای حل این مشکل، انجام بازی های قدیمی است که همچنان می توانند لذت بخش باشند و Implosion – Never Lose Hope را می توانیم یکی از بهترین های آن ها بنامیم. شاید بازی نزدیک به دو سال پیش عرضه شده ولی چه از دیدگاه گیم پلی و چه گرافیک همچنان با یک بازی عالی رو به رو هستیم. عنوانی هک اند اسلش که به واسطه گیم پلی غنی، حرکت های گوناگون برای مبارزات و اتمسفر بی نظیر مطمئنا برای ساعت ها سرگرم تان می کند.

Implosion - Never Lose Hope

Implosion - Never Lose Hope

سازنده: .Rayark Inc قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2610 / 1450 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hussein Jafarinia
    Hussein Jafarinia | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    پس چرا فرش تو اپ استور نیست؟

  • noki a
    noki a | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    اون قیمت 4000 تومان منو کشته!

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    عالی بود ? ممنون از نویسنده ⁦;-)⁩⁦❤️⁩

مطالب پیشنهادی