ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر ثانویه احتمالا از بدنه موبایل V30 ال جی حذف می شود

مشخصه اصلی موبایل های وی ۱۰ و وی ۲۰ ال جی را می توان نمایشگر ثانویه شان دانست اما ظاهرا ال جی در نظر دارد این ویژگی را از پرچمدار بعدی خود حذف نماید. البته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۰

مشخصه اصلی موبایل های وی ۱۰ و وی ۲۰ ال جی را می توان نمایشگر ثانویه شان دانست اما ظاهرا ال جی در نظر دارد این ویژگی را از پرچمدار بعدی خود حذف نماید.

البته باید اضافه کنیم فاش کننده سریالی OnLeaks@ پیشتر رندرهایی از موبایل وی ۳۰ را منتشر کرده بود که همگی موید این موضوع بودند و روز گذشته نیز او تصویری را توییت کرد که ظاهرا از دفترچه راهنمای این پرچمدار تهیه شده بود.

طبق گزارشی که وبسایت Android Authority منتشر کرده، ال جی ظاهرا در نظر دارد نمایشگر ثانویه را از پرچمدار بعدی خود حذف نموده و در مقابل نوعی «نوار شناور» را به رابط کاربری اش اضافه نماید که دقیقا کارایی آن را شبیه سازی می کند. این شایعه در صورتی که صحت داشته باشد قطعا با استقبال شمار زیادی از کاربران روبرو خواهد شد چراکه بسیاری موقعیت نمایشگر ثانویه در وی ۱۰ و وی ۲۰ را دوست ندارند و ترجیح می دهند که در بخش پایینی نمایشگر قرار داشته باشد.

بنابر گزارش دیگری که وبسایت مذکور منتشر کرده دست کم یکی از دوربین های این موبایل مجهز به لنزی با گشودگی F/1.6 خواهد بود که در میان اسمارت فون های حال حاضر بازار یک ویژگی متمایز محسوب می شود و انتظار می رود کیفیت خوبی را به تصاویر گرفته شده با این موبایل در نور کم بدهد و همزمان عمق تصاویر را بهبود ببخشد.

این تلفن هوشمند همچنین آنطور که شایعات مختلف نشان می دهند مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچی است و بدنه آن استاندارد IP68 را دارد، بدان معنا که در برابر آب مقاوم است. از نظر جنس بدنه هم باید بگوییم که درست مانند جی ۶ ترکیبی از شیشه و فلز در ساخت آن به کار رفته.

پیش بینی می شود که ال جی وی ۳۰ اواخر ماه اوت رونمایی شود و تا آن زمان اطلاعات تکمیلی بیشتری در مورد آن به دست مان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    از اولم نمایشگر دوم چیز بیخودی بود

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

      ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. چون وقتی کلید پشت رو از جی 5 حذف کرد به جاش طراحی ماژولار رو ارائه کرد! ممکنه به ذائقه بعضیا خوش نیومده باشه اما یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداشته شد. یعنی کلیدهای پشت که فقط یه تغییر ساده تو طراحی بودن، قربانی طراحی ماژولار شد که یک تحول بزرگ حساب میشد. خب احتمالا هم در مورد حذف نمایشگر دوم توی وی 30 باید منتظر یه چیز خارق العاده از ال جی باشیم که ارزش حذف این نمایشگر رو داشته! من که خیلی خوش بین هستم. نمونه اش هم همین نمایشگر OLED

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

      با صفحه نمایشش دوم هم تو وقت صرفه جویی میشه هم مصرف انرژی. دیگر لزومی نداره وقتتون رو برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش گوشی هدر بدید. از صفحه نمایش دوم برای دسترسی راحت به مخاطبان، میانبرها و جا به جایی بین برنامه‌ها استفاده میشه کرد. با قابلیت جدید پاسخ مستقیم در صفحه نمایش دوم میشه بلافاصله به پیام‌های متنی پاسخ داد. دیگه ازین بهتر؟!

  • @digi_phone
    @digi_phone | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    الجی V30رقیب خوبی واسه نوت ۸میشه!!!!

مطالب پیشنهادی