ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

حراج محبوب ترین نسل میتسوبیشی لنسر EVO؛ اسطوره ای رو به انقراض

شما حاضرید برای خرید یک میتسوبیشی تقویت شده و تمیز ای ایکس، مدل سال ۲۰۰۶ چه هزینه ای پرداخت کنید؟ ۵۰ هزار دلار؟ ۶۰ هزار دلار؟ فکر می کنید چنین خودرویی چقدر می ارزد؟ اخیرا ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

شما حاضرید برای خرید یک میتسوبیشی تقویت شده و تمیز ای ایکس، مدل سال ۲۰۰۶ چه هزینه ای پرداخت کنید؟ ۵۰ هزار دلار؟ ۶۰ هزار دلار؟ فکر می کنید چنین خودرویی چقدر می ارزد؟


اخیرا چنین خودرویی در سایت EBAY به قیمت ۱۳۷۹۵۴ دلار به فروش رسیده است، این نسخه خاص توسط نمایندگی میتسوبیشی در شهر جنوبی و ساحلی کوستا مسا در ایالت کالیفرنیا در حراجی شرکت داده شده بود.

با در نظر گرفتن قیمت ۳۷ هزار دلاری خودرو در آغاز زمان عرضه، این قیمت ۶ رقمی فوق العاده به نظر می رسد. این خودرو حتی از آخرین نسل اولوشن آی ایکس نیز گران تر به فروش رفت.

در حراج مذکور بیش از ۸۰ درصد خریداران برای این خودرو قیمت پیشنهای خود را مطرح کردند که در انتها این آی ایکس تقویت شده به قیمت ۷۶۴۰۰ دلار به فروش رسید.


به نظر شما چه چیزی سبب فروش عالی این خودرو از طریق دنیای مجازی شده است؟
بد نیست بدانید که بسیاری معتقد اند که نسخه اولوشن آی ایکس میتسوبیشی جز معدود خودروهای تقویت شده واقعی است. در حقیقت بسیاری این خودرو را آخرین نسل از سری کلاسیک لنسر EVO می دانند.


این مدل در زیر کاپوت خود از یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری بهره می برد که می تواند ۲۸۶ اسب بخار (۲۱۳ کیلووات) قدرت و ۳۹۱ نیوتن متر (۲۸۹ پوند فوت) گشتاور تولید کند.

انتقال قدرت نیز از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی صورت می گیرد. این مدل از ویژگی هایی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم قفل مرکزی و حتی گارانتی برخوردار است.


برای افرادی که مایل نیستند این حجم از پول را برای یک لنسر تقویت شده هزینه کنند، نمونه های کارکرده ی دیگری از این خودرو نیز در بازار موجود است که قیمت آن ها در حدود ۲۰ هزار دلار است. البته نسخه نهایی اولوشن (تقویت شده) لنسر ایکس میتسوبیشی را نیز می توان با کمی هزینه بیشتر در بازه قیمتی ۳۸ هزار دلار خریداری کرد.


هرچند که نسخه های تقویت شده یا اولوشن میتسوبیشی بسیار عالی بوده اند ولی متاسفانه تولید آن ها متوقف شده است. شرکت ژاپنی میتسوبیشی هیچ برنامه ای برای احیای نسخه های اوو (Evo) در کلاس سدان های اسپرت ندارد ولی در عوض به دنبال تولید این نسخه ها در کلاس خودروهای شاسی بلند و نیم شاسی است. شنیده می شود که این کمپانی خودروساز قصد دارد نام اوو (Evo) را در قالب شاسی بلندهای اسپرت تجدید کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی