ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: تصاویر پس زمینه گلکسی نوت ۸

اعضای انجمن اینترنتی SamsungVN ساعاتی پیش تصاویری در این فروم منتشر کرده اند که احتمالا والپیپرهای رسمی اسمارت فون بزرگ بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۸ باشند. تعداد این والپیپرها به 13 مورد می رسد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

اعضای انجمن اینترنتی SamsungVN ساعاتی پیش تصاویری در این فروم منتشر کرده اند که احتمالا والپیپرهای رسمی اسمارت فون بزرگ بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۸ باشند. تعداد این والپیپرها به 13 مورد می رسد که 9 تای آن ها تصاویر خاص و منحصر به فرد و 4 مورد دیگر فقط میکس ساده ای از رنگ ها هستند.

تمامی این والپیپرها رزولوشنی برابر با 2560 در 2560 پیکسل دارند که احتمالا از تصاویر اریجینال اندکی کوچکتر باشند، چرا که انتظار می رود گلکسی نوت ۸ از رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل پشتیبانی به عمل بیاورد. برای همین منبع خبر حدس می زند که رزولوشن کامل والپیپرهای گلکسی نوت ۸ برابر با 2960 در 2960 پیکسل خواهد بود.

شاید برایتان سوال باشد که چرا این والپیپرها به شکل مربع هستند؟ دلیل این است وقتی در رابط کاربری موبایل های سامسونگ به راست و چپ سوایپ می کنید والپیپر هم به همان نسبت جابجا می شود. به همین خاطر دستگاه نیاز به تصویری دارد که برای جابجا شدن با سوایپ در صفحه به قدر کافی عریض باشد.

در ادامه می توانید این 13 والپیپر را مشاهده نمایید. برای دانلود هر کدام هم کافیست که آن ها را با راست کلیک در یک تب جدید باز کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    خخخ

    اون چنتا آخری رو که منم بلدم با فوتوشاپ درست کنم ???

  • jamalifar
    jamalifar | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    مقیاس اون دوتا آدمه تو تصویر اول نسبت به کل اون جزیره به نظر اشتباه میاد
    اگه میخواست واقعی باشه اون دوتا ،اندازه نقطه(یکم بزرگتر!) میشدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی