ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو موبایل میان رده K8 Note را با دوربین دوگانه معرفی کرد

لنوو چندی قبل تلفن هوشمند K8 Note را در هند معرفی کرد. این موبایل قرار است که به صورت انحصاری از طریق شعبه هندوستان آمازون و از تاریخ ۱۸ آگست در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

لنوو چندی قبل تلفن هوشمند K8 Note را در هند معرفی کرد. این موبایل قرار است که به صورت انحصاری از طریق شعبه هندوستان آمازون و از تاریخ ۱۸ آگست در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

دستگاه درست مانند نسخه سال قبل خود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزلوشن 1080p و شیشه 2.5D دارد و توان پردازشی اش نیز به لطف چیپست ده هسته ای Helio X23 مدیاتک افزایشی قابل توجه پیدا کرده و باعث شده که K8 Note به پرتوان ترین اسمارت فون در رنج قیمتی خودش بدل شود.

گفتنی است موبایل تازه لنوو همراه با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و در قالب دو گزینه با حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در بخش پشتی بدنه آرایه دوربین دوگانه دستگاه خودنمایی می کند که مدتی است محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده. دوربین اصلی این اسمارت فون ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی است که به سنسور عمق سنج مجهز شده و وظیفه تار کردن پس زمینه را بر عهده دارد. در بخش جلویی این موبایل نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربر می تواند برای گرفتن سلفی و برقراری تماس تصویری از آن استفاده نماید.

این اسمارت فون درست مانند K6 Note به یک باتری غول پیکر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و همزمان از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. محصول تازه لنوو از جدیدترین نسخه اندروید (۷.۱.۱) بهره می برد و لنوو هم وعده داده که به صورت مستمر آن را به روز رسانی می کند.

در انتها باید اشاره کنیم که دو نسخه مختلف این موبایل بر حسب میزان رم به ترتیب با قیمت های ۲۰۳ و ۲۱۹ دلار در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rashedi
    rashedi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    خوبه

  • بهنام
    بهنام | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    چرا پس یه خط در میون کار میکنه این لنوو! از k6 پرید k8!؟
    شده مثل سامسونگ

  • m
    m | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    نسبت به قیمت و امکاناتش،ارزش خرید بالایی داره

مطالب پیشنهادی