ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی ساعت Gear S سامسونگ در نمایشگاه IFA معرفی می‌شود

سامسونگ خبر می‌دهد که نسل بعدی ساعت هوشمند Gear S را در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد؛ نمایشگاهی که یک هفته دیگر در برلین آغاز به کار می‌کند. «دی‌جی کو»، مدیر بخش موبایل سامسونگ خبر می‌دهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۸

سامسونگ خبر می‌دهد که نسل بعدی ساعت هوشمند Gear S را در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد؛ نمایشگاهی که یک هفته دیگر در برلین آغاز به کار می‌کند. «دی‌جی کو»، مدیر بخش موبایل سامسونگ خبر می‌دهد که این محصول در یک رویداد اختصاصی در روز ۳۰ آگوست - ۹ شهریور معرفی خواهد شد.

آقای کو در خصوص مشخصات سخت‌افزاری یا ظاهر ساعت هوشمند بعدی سامسونگ اظهار نظری نمی‌کند اما خبر می‌دهد که ساعت‌های هوشمند می‌توانند محصولاتی پویاتر برای کاربران باشند، اگر بتوانند ابعاد بیشتری از سلامت فیزیکی آنها را پایش کنند.

بعید نیست سامسونگ این محصول خود را هم به «Bixby»، دستیار دیجیتالی که توسعه داده، مجهز کند. از سوی دیگر می‌توان انتظار یک پردازنده سریع‌تر و عمر باتری بیشتر را هم از ساعت هوشمند بعدی سامسونگ داشت.

جالب است که خبر می‌رسد اپل هم می‌خواهد سومین نسل از ساعت هوشمندش را در کنار آیفون بعدی و در پایان شهریور ماه معرفی کند، و حالا سامسونگ صرفاً چند روز قبل از آن، دست به معرفی نسخه جدید ساعت خود می‌زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی