ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیش نمایشی از 8 ستاره نمایشگاه خودرو فرانکفورت

در تقویم نمایشگاه های بین المللی ، نمایشگاه فرانکفورت یکی از معتبرترین آن ها است و بسیاری از خودروسازان دنیا محصول خود را در این نمایشگاه برای نخستین بار به نمایش می گذارند. این نمایشگاه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

در تقویم نمایشگاه های بین المللی ، نمایشگاه فرانکفورت یکی از معتبرترین آن ها است و بسیاری از خودروسازان دنیا محصول خود را در این نمایشگاه برای نخستین بار به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه کمتر از یک ماه دیگر ، یعنی از 14 سپتامبر، کار خود را آغاز می کند و در طول 10 روز ، جدید ترین محصولات و دستاورد های خودرویی دنیا را به نمایش خواهد گذاشت. اما طبق معمول کمپانی های بزرگ خودروسازی در حال برنامه ریزی برای به نمایش گذاشتن محصولات خود هستند و آنچه در ادامه خواهید خواند، محصولات احتمالی هستند که در این نمایشگاه برای نخستین بار رونمایی خواهند شد.

استون مارتین : ما در این نمایشگاه احتمالا شاهد رونمایی ونتیج جدید خواهیم بود که طبق اخبار فاش شده  شباهت بسیاری به نسخه  DB10 دارد و این مدل در واقع، یک کانسپت خوش چهره بود که برای نخستین بار در فیلم جیمز باند ظاهر شد.

بنتلی : بنتلی بالاخره راضی به طراحی مجدد کانتیننتال جی تی جدید شده و احتمالا در این نمایشگاه شاهد چهره ای بسیار متفاوت از آن باشیم.

ب ام و : کمپانی مشهور و محبوب باواریایی، در این نمایشگاه دست پر حاضر می شود و برای نخستین بار از نسل جدید M5 رونمایی می کند که حالا به صورت دو دیفرانسیل تولید خواهد شد و در کنار آن جدید ترین نسخه از سری 6، یعنی گرن توریسمو نیز حضور دارد.

دیگر محصول ب ام و در این نمایشگاه نسخه تمام الکتریکی سری 3 خواهد بود، اما احتمال آن نیز وجود دارد که نسخه مفهومی آن به جای نسخه تولیدی رونمایی شود. همچنین ب ام و در این نمایشگاه یک سوپرایز خواهد داشت و هنوز کسی نمی داند که این سوپرایز سری 8 تولیدی است یا علاقه مندان شاهد معرفی I8 اسپایدر و یا مدل شاسی بلند خانوادگی X7 خواهند بود؟

هیوندای : انتظار می رود که این خودروساز کره ای نسخه ای جدید از هیوندای کنا رونمایی کند و احتمالا کمی پز محصولات سری N-Performance را نیز خواهد داد.

جگوار : جگوار قرار است کراس اوور جدیدش را با نام E-Pace به نمایش عموم درآورد و این دومین کراس اووری است که جگوار به فکر ساخت آن افتاده است.

البته سومین آن ها نیز با نام I-Pace در حال تحقیق و توسعه است و انگار جگوار به این زودی قصد معرفی نهایی را ندارد. البته لازم به ذکر است که I-Pace خودرویی تمام الکتریکی و رقیب تسلا مدل ایکس خواهد بود.

کیا : کیا ، نزدیک ترین رقیب هیوندای است که احتمالا در نمایشگاه فرانکفورت پرده از مینی کراس اوور جدیدش با نام Stonic بردارد. این خودرو قرار است با پلتفرمی یکسان با هیوندای کنا ساخته شود.

مرسدس بنز : آقای خوش چهره آلمانی برای نخستین بار به ساخت خودروهای پیکاپ زده و تجربه ساخت خودرو های ون و کامیون ها به توسعه این پیکاپ جدید کمک کرده است.

البته مرسدس ماه پیش در یک مراسم این پیکاپ را رونمایی کرد و در این نمایشگاه بار دیگر آن را به نمایش خواهد گذاشت. قرار است در این نمایشگاه مرسدس از یک کراس اوور الکتریکی دیگر نیز رونمایی کند. در بخش AMG نیز احتمالا شاهد داغ ترین اتفاق سال، یعنی رونمایی از ابرخودروی مرسدس با نام فعلی Project one خواهیم بود. مرسدس قصد دارد تا به واسطه این خودرو بسیاری از رکورد ها را جا به جا کند.

پورشه: احتمالا در این نمایشگاه تصویری جدید از نسل سوم کاین را در کنار پیش نمایشی از خودروهای برقی ساخت اسپرت ترین خودروساز آلمان را خواهیم دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۷ خرداد ۱۳۹۸

    عکس های پست داخل اپ باز نمیشه

  • rezvansoft
    rezvansoft | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    ژاپنی ها کجان پس؟؟

مطالب پیشنهادی