ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فینالیست های جشنواره بازی های مستقل گوگل مشخص شدند

با سیاست هایی که کمپانی گوگل سال گذشته در قبال بازی های مستقل پیش گرفت، فروشگاه پلی استور به مکانی بهتر برای سازندگان ایندی تبدیل شد. آن ها ابتدا به فروشگاه خود بخشی به نام ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

با سیاست هایی که کمپانی گوگل سال گذشته در قبال بازی های مستقل پیش گرفت، فروشگاه پلی استور به مکانی بهتر برای سازندگان ایندی تبدیل شد. آن ها ابتدا به فروشگاه خود بخشی به نام Indie Corner را اضافه کردند تا بازی های مستقل و نا آشنایی که کیفیت بالا دارند به آنجا راه یافته و بیشتر دیده شوند.

سپس نوبت به فستیوال بازی های مستقل گوگل یا همان Indie Games Festival رسید و توسعه دهندگان عناوین ایندی می توانستند با ارسال اپلیکیشن هایشان به رقابت با یکدیگر بپردازند. یک سال از این اتفاقات گذشته و ساعاتی پیش گوگل لیست فینالیست های دومین دوره جشنواره خود را منتشر کرد.

در این لیست نام بیست بازی به چشم می خورد که شاید محبوب ترین آن ها بین بازیکن ها را بتوانیم Flipping Legend و Slayaway Camp بنامیم. البته همچنان بعضی از این عناوین روی گوگل پلی به انتشار نرسیده اند و باید تا بعد از برگزاری جشنواره صبر کنیم.

احتمالا هم همانند دوره پیشین، از این بیست بازی ده عنوان به مرحله بعدی راه یافته و نهایت سه بازی برتر معرفی خواهند شد. بد نیست بدانید فستیوال بازی های مستقل گوگل بیست و سوم سپتامبر امسال (1 مهر) در شهر سانفرانسیسکو برگزار می شود. فینالیست های Indie Games Festival را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

7 Pin Pool
Age of Rivals
Beast Brawlers: PvP Arena
Brave Hand - عرضه نشده است
Covens
Crashy Cars
Dokudo
Flipping Legend
Gladiator Rising
Jigsaw Story
Loteria Latin Bingo
Maruta Escape - عرضه نشده است
NoStranger
Slayaway Camp
Space Tunnel
Splitter Critters
Star Vikings Forever
Storm Wars
Tiny Bubbles - عرضه نشده است
Topsoil

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی