ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال از هارد My Cloud Home رونمایی کرد

وسترن دیجیتال امروز از دستگاه ذخیره اطلاعات شخصی جدیدی برای فضای ابری رونمایی کرد که My Cloud Home نام دارد. این دستگاه ساخته شده تا همه نیازهای کاربر را در یک جا برطرف سازد. My ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

وسترن دیجیتال امروز از دستگاه ذخیره اطلاعات شخصی جدیدی برای فضای ابری رونمایی کرد که My Cloud Home نام دارد. این دستگاه ساخته شده تا همه نیازهای کاربر را در یک جا برطرف سازد.

My Cloud Home در واقع دیوایسی است که همه اطلاعات در آن ذخیره می شود. تصاویر، ویدیوها، فایل های موجود روی اسمارتفون، کامپیوترها و دستگاه های یو اس بی، پهپادها، شبکه های اجتماعی و... که همه را می توان در My Cloud Home داشت.

به عنوان یک دستگاه وابسته به فناوری کلود، هر تبلت، تلفن هوشمند و کامپیوتری از طریق اینترنت می تواند به My Cloud Home متصل شود و از آنجایی که یک دستگاه خانگی است، نیازی به پرداخت بهای اشتراک نیست.

وسترن دیجیتال این دستگاه ها را در ظرفیت های 2، 3، 4، 6 و 8 ترابایتی ارائه می دهد. همچنین یک My Cloud Home Duo نیز با ظرفیت های 4، 12 و 16 ترابایتی هم وجود دارد که با فناوری RAID 1 توسعه یافته اند.

از همین امروز این دستگاه ها برای خرید در دسترس هستند. قیمت دستگاه 2 ترابایتی 159 دلار، 3 ترابایتی 179 دلار، 4 ترابایتی 199 دلار، 6 ترابایتی 259 دلار و 8 ترابایتی 319 دلار است. همچنین My Cloud Home Duo نیز برای مدل 4 ترابایتی 309 دلار، 8 ترابایتی 399 دلار، 12 ترابایتی 549 دلار و 16 ترابایتی 699 دلار ارزش گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ed salvatore
    ed salvatore | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    به امید روزی که اینترنت خوب با تعرفه مناسب داشته باشیم و بتونیم لذت کامل فضای ابری رو ببریم

مطالب پیشنهادی